مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان – قیام آفرین– قسمت اول تا سوم

قیام آفرین – مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان – قسمت اول


گفتگو با پرویز خزائی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک و شاهین قبادی

روز سه‌شنبه ۲۰آبان۹۹، مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان برگزار شد. در این مراسم خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران سخنرانی کردند.مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان – قیام آفرین– قسمت اول تا سوم

در کنفرانس سالگرد قیام کبیر آبان که در ارتباط زنده با ۳۰۰ جامعه ایرانی و ۲۴۰۰نقطه در سراسر جهان برگزار گردید، سناتورها و نمایندگان پارلمانها و شخصیتهای سیاسی و هم‌چنین نمایندگانی از جوامع ایرانیان در کشورهای مختلف جهان به سخنرانی پرداختند.

سخنرانان کنفرانس سالگرد قیام کبیر آبان ضمن تجلیل از شهیدان قیام، تأکید کردند: این قیام نشان داد مردم ایران خواستار تغییر در ایران هستند. مردم ایران خواستار خروج از زیر حاکمیت یک رژیم بنیادگرای مذهبی و خواستار یک دمکراسی و آزادی واقعی هستند. در قیام آبان ۱۵۰۰نفر به دستور رژیم ایران کشته شدند هزاران نفر مجروح و ۱۲هزار نفر دستگیر شدند. محکومیت کافی نیست. باید عاملان و آمران این جنایات به دست عدالت سپرده شوند. سازمان ملل‌متحد باید مداخله کند و به مصونیت از مجازات سران این رژیم پایان دهد. رژیمی که جنون کشتار دارد.

شورشگران پیروزی می سازند – چرا رژیم آمار شهیدان قیام آبان۹۸ را علنی نکرده است – قسمت دوم


نگاهی به عناصر لازم برای مقاومت و سازماندهی آن


قیام آفرین – آیا رژیم قادر به سرکوب قیام در ایران خواهد بود؟ – قسمت سوم


نگاهی به علل استمرار قیام در ایران



مطالب مرتبط

فشار مضاعف رژیم آخوندی بر پرستاران و کادر درمانی میهن – قیام آفرین

مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان
لطفا به اشتراک بگذارید: