وضعیت شیوع بیماری کرونا در حال حاضر در ایران چگونه است – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – وضعیت شیوع بیماری کرونا در حال حاضر در ایران چگونه است


گفتگو با رضا هفت برادران

قبل از هر چیز حاکی از اینه که منحتی کرونا به طور مداوم در حال صعوده. رژیم در آمار قطره چکانیشوضعیت شیوع بیماری کرونا در حال حاضر در ایران چگونه است – گفتگوهای سیاسی

اعلام کرد ۴۶۲ نفر از هموطنانمون جان باختند. در زمینه ابتلا هم رژیم اعلام کرد ۱۱۷۸۰ نفر مبتلا هستند. که این هر دو طی ۸ ، ۹ماه گذشته بالاترین و رکورد هستند. البته این آمار به قول خودشان مراجعه کنندگان به بیمارستانهای دولتی است.

حریرچی گفته بود آمار واقعی دو تا سه برابر است. رشد و افزایش کرونا مورد توجه خبرگزاری ها هم قرار گرفت امروز آسوشیتدپرس به نقل از رئیس بهشت زهرا خبراز دفن ۳۵۰نفرطی روز اخیر در بهشت زهرا داده.

که این نشون می‌ده آماری که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده واقعی نیست و خیلی کمتر از واقعیته، چون قبلا گفته بودند نیمی از آمار تلفات کرونای کشور مربوط به تهران است. یعنی اگر تهران به قول این مقام حکومتی ۳۵۰ نفرتلفات داشته آمار کل کشور باید حداقل ۷۰۰ باشه.

روسای دانشگاه های علوم پزشکی در شهرها و استانها خبرهای وخیم تری را در شهرها و استانهای کشور گزارش کرده اند. اینکه چرا روز به روز وضع بدتر میشه علت دیگه یی جز بی عملی حکومتی نیست. این واقعیت را بسیاری از دست اندرکاران امور پزشکی در داخل رژیم اذعان کرده اند. مثلا رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به تجربه ۹ ماه گذشته، می‌گوید «محدودیت‌های نیم‌بند چاره کار نیست».

در روزهای اخیر بسیاری از روسای نظام پزشکی، اعضای شورای حکومتی شهر تهران، ستاد مقابله با کرونا در تهران، برخی اعضای ستادملی مقابله با کرونا به رژیم هشدار داده و توصیه کرده اند .



مطالب مرتبط

نگاهی به قیام آبان۹۸ ، آیا قیام آبان تمام شد و یا استمرار دارد – گفتگوهای سیاسی

جنایت حاکمیت آخوندی در شیوع بیماری کرونا
لطفا به اشتراک بگذارید: