استمرار قیام و نقش کانونهای شورشی – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

قیام آفرین – استمرار قیام و نقش کانونهای شورشی – قسمت اول


گفتگو با رضا مرادی

این روزها در سالگرد قیام کبیر آبان۹۸ مقامات و رسانه‌های رژیم آخوندی گزارشها و آمارهایی از ضربات بسیار سنگینی که این قیام به دیکتاتوری آخوندی وارد کرده می‌گویند و می‌نویسند. وقتی جمع می‌زنیم می‌بینیم که حجم خسارتهای ناشی از قیاماستمرار قیام و نقش کانونهای شورشی – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم توسط کارگزاران رژیم۲۰هزار میلیارد تومان و خسارات ناشی از بستن اینترنت حدود یک ونیم میلیارد دلار ارزیابی شده. در مجموع، بیش از ۱۸۹۰ مرکز سرکوب و غارت و چپاول و تبلیع ارتجاع، به شرح زیر مورد تهاجم قیام‌کنندگان قرار گرفته است:

بانکها بیش از ۱۰۰۰شعبه، پمپ‌بنزینها بیش از ۲۰۰جایگاه، مراکز نظامی (انتظامی و سپاه و...) بیش از ۴۱مرکز، دفاتر امام جمعه‌ها و حوزه‌های جهل و خرافات بیش از ۱۹مرکز، مراکز دولتی و سایر نهادهای رژیم بیش از ۱۸۲مرکز، فروشگاههای زنجیره‌یی بیش از ۸۰واحد، خودروهای نیروهای سرکوبگر بیش از ۱۲۰دستگاه و تعداد زیادی خودروهای عمومی که برای انتقال نیروهای سرکوبگر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

سؤال این است که علت انتشار و بیان این گزارشها چیست؟ و آیا این آمارها واقعی است؟ و چه میزان حقیقت دارد. آیا ایادی رژیم در بیان این آمارها بزرگ‌نمایی نمی‌کنند؟ تا به ترتیبی راه را برای سرکوب بیشتر هموار کنند؟

در جستجو پیرامون پاسخ این سؤال خواهیم دید که آمار واقعی بیشتر از اینهاست. اما رژیم برای این‌که نفراتش روحیهٔ خود را به کل نبازند مجبور می‌شود که خودش با اعلام برخی واقعیتها روی کل واقعیت را پرده بکشد!

شورشگران پیروزی می سازند – فعالیت های اشرف نشانها در کانادا در جریان قیام آبان ماه – قسمت دوم


گفتگو با شهرام گلستانه از کانادا


قیام آفرین – قلبها واژه ها و پیوندها – قسمت سوم


نگاهی به نامه های دریافتی از کانونهای شورشی


مطالب مرتبط


ضربات جبران ناپذیر و ناقوس سرنگونی رژیم در قیام آبان۹۸ – قیام آفرین – قسمت اول تا سوم

قیام آبان- ترس و وحشت رژیم آخوندی از کانونهای شورشی
لطفا به اشتراک بگذارید: