مشکلات لاعلاج اقتصادی ایران تحت نظام آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – مشکلات لاعلاج اقتصادی ایران تحت نظام آخوندی – قسمت اول


گفتگو با دکتر محمد حسین تسوجی

آخوند روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود می‌گفت به‌زودی مردم دیگر نیازی به دریافت یارانه‌ها نخواهند داشت. از این نمایشهای ابلهانه مدتها گذشته است. امروز حتی طبقه متوسط از هستی ساقط شده است و برای تأمین نیازهای معیشتی فوری خود به هر سختی و رنج وادار گشته است.مشکلات لاعلاج اقتصادی ایران تحت نظام آخوندی – تیک تاک –  قسمت اول تا سوم

مراکز آماری و تحلیلی رژیم آخوندی حتی با تجمیع و مهندسی ارقام، اذعان می‌کنند غول تورم زندگی میلیونها تن از مردم ایران را به باد فنا داده است. دیگر چیزی به‌نام سطح کیفیت زندگی مردمان، سخن لوکس و ناشی از حس بی‌دردی گوینده است. رسانه‌های رژیم آخوندی ابایی ندارند با مردم درباره میزان مصرف مواد غذایی مصاحبه کنند و گوشه‌ای از آن را بازتاب دهند.

سفره‌های کارگران «واقعاً» آب رفته است

کارگر شهرداری مریوان از این‌که ماههاست گوشت قرمز برای خانواده تهیه نکرده است می‌گوید. این‌که مصرف مواد پروتئینی را ماه به ماه کم کرده است و غذای روزانه خانواده چند تخم‌مرغ و مقداری سویاست. گوشت کیلویی ۱۰۰هزار تومانی و مرغ دهها هزار تومانی خارج قدرت طبقات و اقشار میلیونی و تهیدست جامعه ایران است. زن سرپرست خانوار با دستمزد ناچیز هم مدتهاست رنگ گوشت قرمز و سفید را ندیده است و برای تأمین نیاز فرزندانش به مواد پروتئینی به سراغ پای مرغ و قلم گوساله می‌رود تا آب آنها را در چیزی به نام سوپ بریزد.

در تبلیغات انتخاباتی قالیباف که حالا در کرسی ریاست مجلس تکیه زده است جامعه به دو بخش ۹۶درصدی و ۴درصدی تقسیم شده است

تیک تاک – دفن اموات دستاورد خامنه ای – قسمت دوم


قضاوت با شما


تیک تاک – اقدامات رژیم در مقابله با قیام – قسمت سوم


گفتگو با احمد گل افشار



مطالب مرتبط

محدودیتهای کرونایی بدون قرنطینه در نظام آخوندی – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

آل اسحاق: ۷۰درصد مشکلات اقتصادی ایران داخلی است
لطفا به اشتراک بگذارید: