یاد شهدای آبان همچنان فروزان - قضاوت با شما

قضاوت با شما – یاد شهدای آبان همچنان فروزان


خامنه ای در سالگرد قیام آبان در وحشت نیروهای سرکوبگر را وارد خیابان کرد

فروغ لاله‌ٔ گلشن به سیمای تو می‌زیبد

قبای پیشواز گُل به بالای تو می‌زیبد

و یاد شهدای آبان همچنان فروزان است

سازمان مجاهدین خلق ایران در ۲۵شهریور ۱۳۹۹ اسامی ۵۶تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران در آبان ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.یاد شهدای آبان همچنان فروزان - قضاوت با شما

۲۰تن از آنان شهیدان سرفراز از ماهشهر بودند که عموماً در نیزارهای این شهر به‌دست دژخیمان خامنه‌ای به‌شهادت رسیدند. به این ترتیب تاکنون اسامی ۸۱۱تن از شهیدان سرفراز قیام منتشر شده است.

کمتر از یک ماه پس از سرکوب مردم به دستور خامنه‌ای جنایت‌پیشه در آبان ۹۸ سازمان مجاهدین خلق ایران در آذر۹۸ طی اطلاعیه‌یی کشتار مردم را «جنایت علیه بشریت» خواند و اعلام کرد: «تاکنون سازمان مجاهدین خلق ایران بیش از ۱۵۰۰تن از شهیدان قیام مردم ایران را در شهرهای مختلف کشور ثبت کرده است. شمار بازداشت شدگان از ابتدای قیام تاکنون از مرز ۱۲۰۰۰تن گذشته است»

در شرایطی که مردم زیر بار فقر و تورم افسارگسیخته تحت سخت‌ترین فشارها بودند، افزایش ۲ تا ۳برابری قیمت بنزین توسط روحانی با تأیید خامنه‌ای جنایتکار آن هم بدون اطلاع قبلی در ساعات پایانی نیمه‌شب پنجشنبه ۲۳آبان ۹۸، انفجاری از خشم فشردهٔ سالیان را از صبح روز ۲۴آبان فروزان کرد.

قدرت و تهاجم برق‌ آسای ارتش گرسنگان و شدت تخریب اماکن سرکوب و حوزه‌های تزویر و غارت آن‌قدر بالا بود که بسیاری از ارگانهای مؤثر غارت و چپاول و سرکوب اعم از بانکها، فروشگاههای وابسته به سپاه، بسیج و مراکز نظامی و انتظامی را در بیش از ۲۰۰شهر به کام شعله‌های سرکش خشم مردم فرو برد.

در این میان یاد شهدای آبان ۹۸ همچنان در یاد و خاطره مردم ایران فروزان می باشد.

مطالب مرتبط


اعترافات اجباری در حاکمیت آخوندی – قضاوت با شما

به یاد شهدای سرفراز آبان ۹۸ که همچنان فروزان است
لطفا به اشتراک بگذارید: