کلاوس دیتر گروهلر - نماینده مجلس فدرال آلمان

 کلاوس دیتر گروهلر - نماینده مجلس فدرال آلمان


روز به خیر


کنفرانس آنلاین شما به‌مناسبت سالگرد قیام در نوامبر ۲۰۱۹ در ایران برگزار می‌شود. قیام شهروندان خشمگین در صدها شهر ایران که در آن زمان کل جهان را متعجب کرد و به‌عنوان یک نشانه واضح، به‌خصوص از سوی نسل جوان در جامعه درک شد که نمی‌خواهد رژیم آخوندی را به‌طور دائمی بپذیرند.


این قیام بیش از ۱۵۰۰ شهید داشت. رژیم واکنش شدیدی نشان داد زیرا متوجه شد که میل به آزادی در حال افزایش است. هر روز تعداد بیشتری از مردم در ایران احساس فریب خوردن و باختن آینده شخصی خود را دارند. این احساس در بین جوانان، به‌ویژه زنان در حال گسترش است. حاکمیت قانون، آزادی، مشارکت سیاسی، کثرت‌گرایی، آزادی عقیده، مطبوعات و آزادی دین حقوقی جهان‌شمول هستند که بیش از ۴۰سال از مردم ایران دریغ شده‌اند. رژیم سعی می‌کند با خشونت، شکنجه، سرکوب و اعدام به‌حکومت خود ادامه دهد. به‌گزارش عفو بین‌الملل بسیاری از تظاهر کنندگان تهدید به‌مجازات اعدام شده‌اند. جهان آزاد مجاز نیست و ما مجاز نیستیم که روی برگردانیم.


جامعهٔ جهانی باید برای افشای نقض حقوق‌بشر که تا امروز در ایران صورت گرفته تلاش کند تا از جنایات بعدی در آینده جلوگیری کند. این همان چیزی است که من می‌خواهم از آن دفاع کنم و خوشحالم که وقتی صحبت از مجازات اعدام در ایران و صحبت از آزادیست، هم‌چنان در کنار شما هستم. برای شما یک کنفرانس موفق آرزو می‌کنم و آینده‌ای بدون رژیم آخوندی برای ایران.



مطالب مرتبط

لطفا به اشتراک بگذارید: