گرامیداشت سالگرد شهیدان قیام کبیر آبان۹۸ در شهرهای مختلف میهن – قیام آفرین

قیام آفرین – گرامیداشت سالگرد شهیدان قیام کبیر آبان۹۸ در شهرهای مختلف میهن


نگاهی به مراسم سالگرد شهیدان راه آزادی

گرامیداشت سالگرد شهید قیام، حسین کشاورز در ابهرگرامیداشت سالگرد شهیدان قیام کبیر آبان۹۸ در شهرهای مختلف میهن – قیام آفرین

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید قیام حسین کشاورز سر مزارش در شهر ابهر در استان زنجان برگزار شد. حسین کشاورز در جریان قیام آبان در شهر قدس با شلیک مستقیم «وحوش خامنه‌ای» به‌شهادت رسید.

گرامیداشت سالگرد شهید قیام بهمن جعفری در شیراز

هم‌چنین مراسم سالگرد شهید قیام بهمن جعفری در شیراز برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد این شهید قیام را گرامی داشتند.

در ادامهٔ سلسله‌یی از مراسم بر سر مزار شهیدان در سالگرد قیام آبان، خانواده شهید قیام

حمید رسولی نیز در قزوین روز دوشنبه سالگرد شهادت فرزندنشان را گرامی داشتند. این مراسم به‌دلیل بسته بودن آرامستان در این شهر، در محیط منزل این شهید برگزار شد.

مراسم سالگرد شهید قیام حسین کریمی علویجه در علویجه اصفهان همراه با مراسم مادرش برگزار شد .

قابل ذکر است مادر شهید سه هفته پیش بر اثر فشار روحی که از شهادت پسرش بر او وارد شده بود، سکته قلبی کرده و فوت نمود .

مراسم سالگرد رضا معظمی گودرزی که در جریان قیام آبان ۹۸ در شهرک اندیشه شهریار با گلوله نیروهای خامنه‌ای کشته شد، روز پنجشنبه ۲۹آبان ماه با حضور خانواده و دوستان او بر سر مزارش در یکی از روستاهای بروجرد برگزار شد.

رضا معظمی گودرزی، جوان ۱۹ ساله، در تاریخ ۲۶ آبان ۹۸ در شهرک اندیشه شهریار توسط شب‌پرستان خامنه ای مورد اصابت گلوله در ناحیه کمر قرار گرفت و در بیمارستان جان سپرد.

مادر شهید قیام علی سرتیپی، از شهدای قیام آبان ۹۸روز پنجشنبه ۲۹آبان بر سر مزار فرزند شهیدش در شهریار گفت: «شهادت می‌دهم که کارگر زحمت‌کش کفاشی بودی،

مطالب مرتبط

فعالیت اشرف نشانها در ایتالیا و نقش جوانان در مقاومت ایران – قیام آفرین

گرامیداشت سالگرد شهیدان قیام حسین کشاورز، بهمن جعفری و حمید رسولی
لطفا به اشتراک بگذارید: