دروغی به نام تولید واکسن کرونا توسط رژیم آخوندی – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – دروغی به نام تولید واکسن کرونا توسط رژیم آخوندی


و واقعیتی به نام سیاست کلان تلفات کرونایی

استعفای دو تن از مقامات وزارت بهداشت دولت روحانی،دروغی به نام تولید واکسن کرونا توسط رژیم آخوندی – از دروغ تا واقعیت

چرخاندن کلیدی در دروازهٔ کرونا و هویدا شدن برخی ماجراهای پشت‌پرده آن شده است.

در چند ماه گذشته حسن روحانی همواره از پیشرفت جمهوری اسلامی در امر مبارزه با کرونا و

جلوتر بودنش از آلمان و آمریکا می‌گفت. البته روحانی بنا بر دو ویژگی‌اش یعنی شارلاتانیسم و شیادی، هیچ موقع نه دلیل ارائه می‌داد و نه شاهد علمی. حالا پس از این دو استعفا معلوم می‌شود که در پشت پرده، آه هم در بساط دولت روحانی نبوده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت روحانی پس از ۹ماه بازی سیاسی دولت با کرونا، در اصفهان پتهٔ تمام این دجالگریها را روی آب ریخت. وی با اشاره به بخش تحقیقات این وزارت‌خانه در امر کرونا گفت: «۹۸ درصد تحقیقات‌شان به کار نمی‌آید».

از سوی دیگر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در واکنش به سخنان سعید نمکی، هم استعفایش را عمومی ‌نمود و هم خطاب به نمکی، چند برگ دیگر از پشت صحنه‌های دروغ و فریب و دجالگری را رو کرد: «شما هر زمان آمار مبتلایان و مرگ و میرها افزایش یافته، از پذیرش مسئولیت شانه خالی کرده‌اید؛ و هر گاه آمارها اندکی فروکش کرده، مدعی درس دادن مدیریت بحران کرونا به جهان شده و همین اواخر از برپا کردن معرکه تولید واکسن در ایران سخن گفته‌اید».

جنبهٔ دیگر این استعفاها که نشان می‌دهد چقدر موضوع کرونا سیاسی و وابسته به منافع باندی و جناحی است، واکنش متولیان امنیتی نظام در هیأت رسانه‌های حکومتی می‌باشد. هنوز جوهر استعفای این دو نفر خشک نشده، تمام ماجرا امنیتی و حتی جاسوسی نشان داده می‌شود

مطالب مرتبط


آخوند روحانی:‌ مهمترین مسئله، مسئله سلامت مردم است – از دروغ تا واقعیت

موفقیت ۹۰ درصدی واکسن کرونا دو شرکت دارویی
لطفا به اشتراک بگذارید: