میل آنلاین- رژیم ایران قصد داشت گردهمایی پاریس را با مادر بمبهای شیطانی توسط یک دیپلومات ایرانی منفجر کند

میل آنلاین- رژیم ایران قصد داشت گردهمایی پاریس را با مادر بمبهای شیطانی توسط یک دیپلومات ایرانی منفجر کند

میل آنلاین:


رژیم ایران قصد داشت گردهمایی پاریس را


با «مادر بمبهای شیطانی» که توسط یک دیپلمات ایرانی


به اروپا قاچاق شده بود، منفجر کند


۵ پارلمانتر انگلیسی و رودی جولیانی در این توطئه بر مرگ چیره شدند


هنگامی که رژیم ایران قصد داشت گردهمایی پاریس را با «مادر بمبهای شیطانی» که توسط یک دیپلمات رژیم ایران به اروپا قاچاق شده بود، منفجر کند، ۵ پارلمانتر انگلیسی و شهردار رودی جولیانی بر مرگ چیره شدند.


به گزارش نشریه میل آنلاین، اسدالله اسدی ۴۸ساله متهم است در حالی‌که بمب را حمل می‌کرد وارد فرودگاه وین در اتریش شد. این بمب سپس به یک زوج ایرانی داده شد که قرار بود آنرا به کنفرانس رهبران اپوزیسیون ایران در پاریس ببرند. در کنفرانس ایران آزاد نماینده باب بلکمن، متیو آفورد، سر دیوید ایمس وترزا ویلیرز نمایندگان پارلمان انگلستان از حزب محافظه‌کار و راجر گادسیف از حزب کارگر در آن شرکت داشتند. این توطئه در بلژیک خنثی شد و اکنون اسدی و سه نفر دیگر از همدستانش در بلژیک تحت محاکمه هستند.


اسدی که یک افسر اطلاعاتی وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران است اولین سفیر رژیم ایران می‌باشد که در اروپا به اتهام تروریسم محاکمه می‌شود.


هر چهار نفر شامل اسدی، امیر سعدونی، نسیمه نعامی و مهرداد عارفانی متهم به اقدام به یک حمله تروریستی و فعالیت در کارهای یک گروه تروریست هستند و اگر محکوم شناخته شوند، حکم آنها حبس ابد خواهد بود.


به گفته دادستانی، هدف این بمب‌گذاری مریم رجوی، رئیس [جمهور] شورای ملی مقاومت ایران بوده است.


خانم ویلیرز که از جانب انگلستان در کنفرانس ایران آزاد سخنرانی می‌کرد به روزنامه سان گفت «حمل یک بمب در یک چمدان دیپلماتیک و با هواپیمای مسافربری خشم‌آور و باور نکردنی است. اگر دادگاه این اتهام را تأییدکند، تکان‌دهنده خواهد بود. به‌نظر م من توانسته‌ام از یک مرگ حتمی نجات پیدا کنم. . .


سازمان مجاهدین خلق منسجم‌ترین و سازمان‌یافته‌ترین گروه اپوزیسیون در میان گروه‌های اپوزیسیون ایرانی در تبعید است. . مریم رجوی رهبر مجاهدین می‌گوید اسدی دستور مستقیم از روحانی و علی خامنه‌ای رهبر رژیم ایران دریافت کرده است. مریم رجوی در یک ویدیو کنفرانس به خبرنگاران در ماه گذشته گفت، رهبران رژیم ایران باید به پای میز عدالت کشیده شوند. انتظار می‌رود که محاکمه دو الی سه روز طول بکشد و حکم در پایان ماه آینده اعلام خواهد شد.


مطالب مرتبط

لطفا به اشتراک بگذارید: