نتایج محدودیت‌های اعلام شده توسط روحانی از اول آذرماه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – نتایج محدودیت‌های اعلام شده توسط روحانی از اول آذرماه – قسمت اول


گفتگو با دکتر خسرو نیکزاد


پس از چند روز از طرح پر سر و صدای محدودیتهای شدید یا تعطیلی هوشمند آن‌چنانکه رئیس ستاد حکومتی کرونا در تهران می‌گوید می‌گذرد: «محدودیتها باید منجر به تقلیل ترددهای درون شهری بشود اما هم یافته‌های ترافیکی شهر هم صحنه‌های میدانی حاکی از این هستش که هنوز ریتم مورد لزوم و مطلوب ما در کنترل اپیدمی در شهر تهران حاصل نشده است» (تلویزیون رژیم ۲آذر).نتایج محدودیت‌های اعلام شده توسط روحانی از اول آذرماه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

اگر تهران را که قاعدتاً مورد توجه بیشتر هم هست شاخص قرار دهیم، باید بگوییم این وضعیت مربوط به سراسر کشور و تمامی نزدیک به ۴۰۰ شهری است که تحت عنوان قرمز و نارنجی و زرد موضوع طرح پر سر وصدای کذایی قرار گرفته‌اند. این اظهارنظر تنها مربوط به رئیس ستاد حکومتی مقابله با کرونای تهران هم نیست. یک عضو شورای شهر تهران به نام حجت نظری هم بر همین نکات انگشت گذاشته و گفته است: «عملاً مطرح شد که پایتخت از روز گذشته تعطیل شود اما در عمل و در دستورالعمل ابلاغی هیچ تعطیلی واقعاً رخ نداده و بنده حتی دیروز به‌شدت شاهد شلوغی خیابان‌هایی بودم که قبلاً شلوغ نبود.

این اتفاق نشان می‌دهد که دولت هیچ اراده‌یی برای تعطیلی نداشته و عملاً در ظاهر خواسته شهر تعطیل شود اما در باطن تقریباً تمام مشاغل به‌کار خود ادامه می‌دهند. این شیوه مانع از شیوع کرونا نخواهد شد».

گذشته از این، آمار و ارقام هم هم‌چنان بیانگر سیر صعودی ابتلا به کرونا و شمار جان‌باختگان است.

تیک تاک – استعفای رضا ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت رژیم آخوندی – قسمت دوم


گفتگو با بابک رهنورد در نگاهی متفاوت



تیک تاک – طرح مجلس بن‌بست و تشدید بحرانهای درونی و بیرونی – قسمت سوم


گزارش سیاسی



مطالب مرتبط


گرانی کالاها و درآمدی که کفاف زندگی را نمی‌دهد – تیک تاک – قسمت اول تا سوم


کرونا؛ محدودیت‌های اعلام شده و چشم‌انداز فاجعه

لطفا به اشتراک بگذارید: