نظام ولایی پدر خوانده بنیادگرایی – نوشته دکتر محمد ملکی

اثری از دکتر محمد ملکی – نظام ولایی پدر خوانده بنیادگرایی


مرداد ۱۳۹۵


این روزها در سراسر جهان سخن از داعش (خلافت اسلامی) است و جنایتهایش. شنیدن و خواندن آدمکشیها و دیگر تجاوزهای این آدمکشان به کسوت مسلمان درآمده،

من را به سی و چند سال قبل (دهه‌ی شصت) برد تا آنچه در اوین و قزلحصار و دیگر زندانهای ایراننظام ولایی پدر خوانده بنیادگرایی – نوشته دکتر محمد ملکی

در ”ولایت“ آقایان خمینی و خامنه‌ای شاهد آنها بودیم را به‌طور فشرده برایتان بنویسم تا

ریشه بنیادگرایان فعلی مانند داعش را بهتر بشناسید.

هیچ انسانی که بویی از شرف و انسانیت و آزادگی برده باشد نمی‌تواند بر اعمال آنها که نام داعش

بر خود نهاده‌اند صحه بگذارد و از این اعمال متنفر نباشد اما من با آوردن چند نمونه که

به دست و دستور نظام ولایی در طی سی و چند سال در کشور عزیزمان به امر ”ابوبکر بغدادی“ های ایرانی صورت گرفته اشاره خواهم کرد، تا قطره‌ای از دریای جنایت را برای هموطنان عزیزم افشاء نمایم، تا ماهیت آنها که امروز قیافه ضد بنیادگرایی و ضدداعشی بر خود گرفته‌اند بهتر و بیشتر آشکار گردد.

اجازه می‌خواهم بخشهایی از خاطرات یک زن ایرانی که دورانی را در زندان قزلحصار گذرانده از ”گور“ و ”قیامت“ و ”قفس“ و ”واحد مسکونی“ که به دستور لاجوردی جلاد و حاج داود جنایتکار (عوامل آقای خمینی) ”رئیس زندان قزلحصار“ گذشته، برایتان نقل کنم تا به عمق جنایات بنیادگرایان از هر شکل و شمایلی چه شیعه یا سنی پی ببرید.

در کتاب خاطرات زندان هنگامه حاج حسن آمده است: ”از فروردین سال ۶۲ تعدادی از زنان زندانی مقاوم از جمله «شکر» را برای تنبیه به گوهردشت بردند. آنها ممنوع الملاقات بودند و جایشان مشخص نبود و وقتی خانواده‌هایشان مراجعه می‌کردند، آنها را سر می‌دوانیدند.

مطالب مرتبط


گزارش بنیاد اروپایی آزادی عراق، رژیم ایران پدر خوانده بنیادگرایی و تروریسم


پیام تسلیت خانم مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت دکتر محمد ملکی

لطفا به اشتراک بگذارید: