اعترافهای پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تصفیه حساب با روحانی – قیام آفرین

قیام آفرین – اعترافهای پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تصفیه حساب با روحانی


گفتگو با علیرضا معدنچی

پاسدار قالیباف روز پنجشنبه ۱۳آذر در مصاحبه با تلویزیون شبکه یک رژیم در جریان جنگ گرگها و تصفیه حساب

با آخوند روحانی اعترافات تکان دهنده‌ای کرد: او در رابطه با گرانی‌ها گفت: «با گرانی‌ها آشنا هستیم.اعترافهای پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تصفیه حساب با روحانی – قیام آفرین

مردم واقعاً گلایه‌مند هستند. مردم حتی برای خرید نان هم مشکل دارند. حتی دیدم پشت نانوایی‌ها

می‌نویسند: «نان نسیه نمی‌دهیم»؛ مردم حتی در حوزهٔ خرید نان مشکلات جدی دارند. حتی امروز

قیمت پای مرغ به‌اندازه قیمت مرغ دو سال پیش شده. یعنی مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند».

رئیس مجلس ارتجاع در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعتراف کرد: «مردم امروز با تورم چندباره و متوالی مواجه‌اند. ثباتی در قیمتها نمی‌بینند و بخشی از این مسائل به‌خاطر کسری بودجه است. کسری بودجه و حمایت از معیشت مردم یک پارادوکس است. (البته) نه تنها این موضوع، بلکه بسیاری از موضوعات (نظام) در پارادوکس با هم هستند».

پاسدار قالیباف به دزدیهای نجومی حکومتی هم اعتراف کرد و گفت: «در شرایط سخت کنونی ارز ۴۲۰۰تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص داده می‌شود و در ۶ماه نخست سال بیش از ۴میلیارد دلار ارز قطعی تخصیص یافت؛ اما آثاری از آن دیده نمی‌شود، تا جایی‌که حتی مرغ به ۲۸هزار تومان رسیده»

رئیس مجلس ارتجاع در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قاچاق نهادینه و حکومتی اعتراف کرد و گفت: «این حجم از قاچاق (در کشور) با کوله‌بری و قایق انجام نمی‌شود، قاچاق از بندر بر روی ریل‌ها و با کانتینر انجام می‌شود و سیستم بروکراسی فاسد مسبب آن است».

پاسدار قالیباف ضمن اعتراف به این‌که گرانی و مشکلات ربطی به تحریم ندارد گفت: «بر اساس نظرسنجیها، تمامی متخصصان و نخبگان، نقش سوء مدیریت از تحریم در شرایط کنونی، بیشتر است.

مطالب مرتبط

سیل و آبگرفتگی در هشت استان کشور و بی‌عملی نظام آخوندی – قیام آفرین

اعترافهای پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تصفیه حساب با روحانی
لطفا به اشتراک بگذارید: