پارادوکس نظام آخوندی، مذاکره یا مقابله با جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – پارادوکس نظام آخوندی، مذاکره یا مقابله با جهان – قسمت اول


نگاهی به روزنامه های نظام آخوندی

پاسدار قالیباف روز پنجشنبه ۱۳آذر در مصاحبه با تلویزیون شبکه یک رژیم در جریان جنگ گرگها و تصفیه حساب با آخوند روحانی اعترافات تکان دهنده‌ای کرد:پارادوکس نظام آخوندی، مذاکره یا مقابله با جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

او در رابطه با گرانی‌ها گفت: «با گرانی‌ها آشنا هستیم. مردم واقعاً گلایه‌مند هستند. مردم حتی برای خرید نان هم مشکل دارند. حتی دیدم پشت نانوایی‌ها می‌نویسند: «نان نسیه نمی‌دهیم»؛ مردم حتی در حوزهٔ خرید نان مشکلات جدی دارند. حتی امروز قیمت پای مرغ به‌اندازه قیمت مرغ دو سال پیش شده. یعنی مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند».

رئیس مجلس ارتجاع در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعتراف کرد: «مردم امروز با تورم چندباره و متوالی مواجه‌اند. ثباتی در قیمتها نمی‌بینند و بخشی از این مسائل به‌خاطر کسری بودجه است. کسری بودجه و حمایت از معیشت مردم یک پارادوکس است. (البته) نه تنها این موضوع، بلکه بسیاری از موضوعات (نظام) در پارادوکس با هم هستند».

پاسدار قالیباف به دزدیهای نجومی حکومتی هم اعتراف کرد و گفت: «در شرایط سخت کنونی ارز ۴۲۰۰تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص داده می‌شود و در ۶ماه نخست سال بیش از ۴میلیارد دلار ارز قطعی تخصیص یافت؛ اما آثاری از آن دیده نمی‌شود، تا جایی‌که حتی مرغ به ۲۸هزار تومان رسیده»

تیک تاک – بودجه سال ۱۴۰۰ رژیم واقع بینانه یا رویایی؟ – قسمت دوم


گفتگو با علیرضا معدنچی


تیک تاک – ترفند جدید رژیم برای سرکوب – قسمت سوم


گزارش سیاسی



مطالب مرتبط

تفاوت مقابله با کرونا در ایران و در سایر نقاط جهان – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

نمای روز ـ پارادوکس دروغ‌های روحانی در نظام آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: