یک سخنرانی و دروغهای بیشمار – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – یک سخنرانی و دروغهای بیشمار


نگاهی به سخنان آخوند روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا

آخوند حسن روحانی روز ۸آذر در جلسه ستاد حکومتی کرونا در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده برای تهران

گفت: «تقریباً از اوایل آبان یعنی از یک ماه پیش این محدودیتها شروع شد. ابتدا در ۴۳شهرستان سپسیک سخنرانی و دروغهای بیشمار – از دروغ تا واقعیت

در ۴۶شهرستان که الحمدلله این محدودیتها در آمار امروز نمایان بود که بسیار تاثیرگذار و مؤثر بوده و هم‌چنین در شهرهایی که از اول آذر ۱۵۰شهری که اعمال محدودیت شدید شد آن هم علامت‌های مثبت را ما بعد از یک هفته داریم مشاهده می‌کنیم و انشاءالله امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد تحولات مثبت بیشتری باشیم» (تلویزیون شبکه خبر۸آذر ۹۹) .

این از دروغهای بیشمار او و اما واقعیت چیست؟ آیا دولت و نظام آخوندی در قبال خسارت ناشی از این محدودیتها

برای مردم مسئولیتی می‌پذیرند تا مردم دغدغه نان نداشته باشند؟

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع در مصاحبه‌یی با تلویزیون حکومتی گفت: «خیلی دیر تصمیم‌گیری شد و هم مسایلی که مدنظر ما بود اتفاق نیفتاد ما اعتقادمان این بود که لاکدان کامل یعنی قرنطینه کامل بین ۱۵تا ۳۰روز اگر بخواهیم زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم. حالا اول این‌که دیر اتفاق افتاد بعد هم دیر گذاشتند بعد هم این‌که کارمندان یک سری بروند سرکار و بانکها تقریباً کامل باز هستند و خیلی پارک‌ها باز است و همه جا باز است».

آری دروغهای بیشمار گفته شده و محدودیتها بسیار دیر اعمال شده و پاسخگوی شرایط موجود نیست. بحرانی که آخوندها به آن دامن زده‌اند نیازمند یک قرنطینه کامل است که این عضو مجلس ارتجاع تحت عنوان لاکدان از آن نام می‌برد.

شهریاری در ادامه صحبتش با تلویزیون رژیم اضافه کرد: «یکبار گفتند تا ۶عصر این معنایش این است که هجوم بیاورید

مطالب مرتبط

دروغی به نام تاثیر‌گذاری محدودیتهای نیم‌بند – از دروغ تا واقعیت

تعفن دروغهای بیشمار در یک ادعای آخوند روحانی
لطفا به اشتراک بگذارید: