واکسن کرونا و علت ضد و نقیض گویی‌ها در نظام شیاد آخوندی – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – واکسن کرونا و علت ضد و نقیض گویی‌ها در نظام شیاد آخوندی


گفتگو با صلاح عبدالله نژاد

آخوند حسن روحانی برای شانه خالی کردن از زیر بار خرید واکسن کرونا، روز ۱۵آذر واکسنهای معتبر شرکتهای غربی را زیر علامت سؤال برد و گفت: «این واکسن چند درصد مؤثر است که ما نمی‌دانیم هنوز حالا هنوز در کشورهایی هم که می‌خواهد شروع بشود معلوم نیست که آثار این واکسن‌ها چه مقدار است و چه جوری خواهد شد این واکسن‌ها. عوارض این واکسن ها الآن برای دنیا روشن نیست». (تلویزیون شبکه خبر ۱۵ آذر۹۹)واکسن کرونا و علت ضد و نقیض گویی‌ها در نظام شیاد آخوندی – گفتگوهای سیاسی

برای توجیه نخریدن واکسن پیش از این عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و مقامات وزارت بهداشت موضوع تولیدات داخلی و تحریم‌های آمریکا را مطرح کردند.

همتی گفت به‌خاطر تحریم‌های دولت آمریکا امکان نقل و انتقال مالی و خرید واکسن از طریق برنامه کواکس را نداریم. خرید واکسن کرونا از طریق کواکس بایستی از مسیر رسمی سازمان بهداشت جهانی انجام بگیرد. تاکنون هر راهی برای پرداخت و انتقال ارز به‌خاطر تحریم آمریکا و ضرورت اخذ مجوز اوفک با مانع مواجه شده است. (خبرگزاری تسنیم ۱۷ آذر۹۹)

چرخش ناشیانه و ناتمام روحانی
دو روز بعد از همتی آخوند روحانی تحت فشار افکار عمومی گفت: «پولش آماده است، اراده‌اش هست، تصمیم هست، دستور هست، آمریکا مانع هست و هر بانکی مراجعه می‌کنیم ما پول داریم منابع ما موجود است… منتهی مردم بدانند با چه سختی و با چه مشکلات مواجه هستیم».

مطالب مرتبط


اطلاعیه عفو بین‌الملل در مورد هشدار کارشناسان سازمان ملل به رژیم – گفتگوهای سیاسی

واکسن کرونا و علت ضد و نقیض گویی‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: