پز دروغین حمایت از پرستاران توسط ولی‌فقیه ارتجاع – از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت – پز دروغین حمایت از پرستاران توسط ولی‌فقیه ارتجاع


نگاهی به سخنان خامنه‌ای و واقعیت وضعیت پرستاران میهنپز دروغین حمایت از پرستاران توسط ولی‌فقیه ارتجاع – از دروغ تا واقعیت


خامنه‌ای در روز پرستار به صحنه آمد و ضمن تعریف و تمجیدهای بی‌مایه، پز دروغین حمایت از پرستاران را گرفت و گفت: «شاید یکی از کارهای لازم‌الاجرا که به بنده گزارش دادند عبارت باشه از اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری. این قانون مدتها قبل تصویب شده. لیکن اجرا نشده. باید اجرا بشه.

البته کارهای دیگری هم وجود داره از جمله کارهای خیلی خوب استخدام پرستار است» (تلویزیون شبکه خبر ۳۰آذر۹۹).

علی خامنه‌ای دروغ می‌گوید و مطلقاً به فکر پرستاران نیست، چگونه است که او بعد از ۱۴سال، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را یادآوری می‌کند؟ آیا او طی این ۱۴سال خبری از این قانون نداشته؟ آیا او صدای اعتراض پرستاران را که بارها و بارها تجمعات اعتراضی برگزار کردند نشنیده؟

پز دروغین خامنه‌ای برای استخدام پرستاران، تنها نمکی بز زخم‌های مزمن پرستاران ۸۹روزه است، پرستارانی که بعد از سه ماه از کار بیکار می‌شوند، و بدون هیچ حمایت و کمکی از طرف وزارت بهداشت آخوند حسن روحانی درگیر با فقر و نداری به امان خدا رها شده و یا می‌شوند.

روز یکشنبه ۳۰آذر میرزابیگی رئیس سازمان نظام پرستاری در جلسه با روحانی گفت ۱۰۰پرستار به‌علت کرونا جان‌باخته‌اند، ۶۰هزار پرستار دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند و هشت هزار پرستار به‌علت کرونا از چرخه کار خارج شده‌اند.

علت این ابتلاءها چیست؟ پاسخ روشن است. نبود امکانات و تجهیزات لازم برای حفاظت از جان پرستارانی که به‌طور مستقیم با بیماران کرونایی سر و کار دارند. علاوه بر نبود امکانات و تجهیزات لازم، فشار کار مضاعف را نیز باید اضافه کرد.

در این رابطه نیز میرزابیگی گفت: « ما واقعاً الآن با کمبود نیرو به‌صورت یک چالش جدی مواجه هستیم،

مطالب مرتبط


یک سخنرانی و دروغهای بیشمار – از دروغ تا واقعیت


رنج پرستاران و نمایش وحشت‌آلود ولی‌فقیه ارتجاع

لطفا به اشتراک بگذارید: