رابطه تعلل رژیم آخوندی در خرید واکسن با قیامهای مردم ایران – قیام آفرین

قیام آفرین – رابطه تعلل رژیم آخوندی در خرید واکسن با قیامهای مردم ایران


گفتگو با بهنام کریمی

در حالی که مردم ایران به‌دلیل سیاست جنایتکارانه حاکمیت ولایت فقیه بیش‌ترین قربانیان آمار کرونا

را به‌ویژه در کشورهای منطقه دارند، اما خامنه‌ای و روحانی از خرید واکسن کرونا به بهانه‌های مختلف امتناع می‌کند.رابطه تعلل رژیم آخوندی در خرید واکسن با قیامهای مردم ایران – قیام آفرین

روزنامه حکومتی ستاره صبح در اول دیماه در مطلبی با عنوان «... فرصت خرید واکسن را از دست ندهید» نوشت: «انجام واکسیناسیون کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلستان، آمریکا، روسیه عربستان، ترکیه، امارات و بحرین شروع کردند و حتی وزارت بهداشت عراق از امضای توافقنامه با شرکت فایزر برای وارد کردن واکسن طی روزهای آتی خبر داده است».

در شرایطی که تلاش کشورهای دنیا برای تهیه و تزریق واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن اوج گرفته است، رژیم آخوندی در فضاحت تناقض‌گویی‌ها تلاش می‌کند پای خریدن واکسن نرود.

روزنامه آرمان رژیم در ۴دی۹۹ در مطلب «واکسن بخرید» نوشت: «فقط به تناقض‌گویی مسئولان در یک هفته گذشته اشاره‌یی داشته باشیم؛ حریرچی می‌گوید که واکسن را تأمین می‌کنیم. رئیس بانک مرکزی می‌گوید به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم واکسن بخریم، وزیر بهداشت خبر می‌دهد که واکسن را خریداری کرده‌ایم و عضو هیأت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که در طرح واکسیناسیون سازمان بهداشت جهانی (کواکس)، سهمیه ایران در حدود هشت‌میلیون نفر است».

عباس آقازاده، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی رژیم گفت: «تولید واکسن برای ما افتخاری است. اما تا سال آینده به تولید نمی‌رسیم. ما تاکنون از مدیریت اپیدمی عقب افتاده‌ایم» (تلگرام خبر فوری رژیم ـ ۴دی).

پاسدار جنایتکار نقدی، گفت: «در واکسیناسیون واکسنهای خارجی کرونا مشارکت نخواهیم کرد. به پرسنل سپاه و بسیج تزریق واکسنهای خارجی کرونا را به‌دلیل مکانیسم عمل خاص آنها توصیه نمی‌کنیم»

مطالب مرتبط

نگاهی به دو قیام شکوهمند مردم ایران دی ۸۸ و دی ۹۶ – قیام آفرین

بازتاب پیام خانم مریم رجوی به تعویق انداختن خرید واکسن توسط رژیم آخوندی یک سیاست جنایتکارانه است
لطفا به اشتراک بگذارید: