اعدام ابزاری برای سرکوب و ایجاد وحشت در جامعه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – اعدام ابزاری برای سرکوب و ایجاد وحشت در جامعه – قسمت اول


گفتگو با منیژه کریمی

رئیسی، سردژخیم قضاییه نظام گفت:«وضعیت و شرایط». شرایطی که به گفتهٴ ارگانها و کارگزاران رژیم«باید از آن ترسید»چرا که«دیگر آتشفشان گرسنگان هیچگونه ترمزی را نمی‌پذیرد»(روزنامهٔاعدام ابزاری برای سرکوب و ایجاد وحشت در جامعه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم حکومتی آرمان-۶دی۹۹)؛ و وضعیتی که اعضای مجلس ارتجاع هم نسبت به آن هشدار می‌دهند«به‌شدت نابسامان است»و بی‌فایدگی مانورها و نمایشات سران نظام را یادآوری می‌کنند که«روحانی هم خودش را به در و دیوار می‌زند تا با حاشیه‌سازی ذهن مردم را از اصل موضوع دور کند»اما فایده‌ای ندارد! (عنابستانی-عضو مجلس ارتجاع-۶دی۹۹).

این هشدارها و و ابراز وحشت‌ها بی‌علت نیست.نگاهی به وضعیت فلاکت‌بار جامعه آخوندزدهٔ ایران، از گرسنگی، بیکاری و فقر فراگیر و خشم انفجاری جامعه، پاسخ چرایی این هراس سران رژیم است.هراس از مردمی که می‌بینند چگونه سرمایه‌های‌شان در چمدانها و بسته‌های ۲۲میلیون دلاری، تحویل تروریست‌های وابسته به نظام می‌شود و صرف کشتار مردم منطقه می‌شود (اظهار محمود الزهار-مقام ارشد حماس-۷دی۹۹)؛ مردمی که در برابرشان«مدیران (حکومتی) از حقوق اختصاصی، ماشین اختصاصی، راننده اختصاصی، منزل اختصاصی و حتی آسانسور اختصاصی استفاده می‌کنند»اما آنها باید«در صفهای طویل یک کپسول گاز و دبه‌ای آب شرب»ساعتها بایستند (اقبال شاکری-عضو مجلس ارتجاع-۱۰دی)

مردمی که به‌گفته رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران«هر سال حدود ۴۰هزار نفر در کشور به‌دلیل غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در هوا جان خود را از دست می‌دهند»(ایرنا ۱۳دی). و در برابرشان مافیای حکومتی برای این‌که سود ناشی از فروش مازوت را از دست ندهد، مازوت را در کارخانه‌ها تبدیل به دود و آلودگی کرده، و وارد ریه همین مردم می‌کند؛ مردمی که«حتی نمی‌توانند گوشت یا برنج خریداری کنند»

تیک تاک – تاثیر عملکرد رژیم آخوندی در آلودگی هوا – قسمت دوم


گفتگو با علیرضا معدنچی


تیک تاک – غارت سفره‌ها و جیب‌های خالی! – قسمت سوم


گزارش سیاسی


مطالب مرتبط


بار سنگین بودجه رژیم آخوندی بر دوش مردم ایران – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

زینت میرهاشمی ـ اعدام در ملاء عام، ابزار وحشت و سرکوب به ضد حکومت تبدیل شد
لطفا به اشتراک بگذارید: