تاثیرات زیانبار آلودگی هوا بر سلامت و زندگی مردم – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – تاثیرات زیانبار آلودگی هوا بر سلامت و زندگی مردم – قسمت اول


گفتگو با دکتر مسعود کاشفی از بلژیک


یکی از این بحرانها موضوع آلودگی هوای شهرهای کشور است کهتاثیرات زیانبار آلودگی هوا بر سلامت و زندگی مردم – تیک تاک – قسمت اول تا سوم

در کنار پاندمی کرونا تبدیل به یک معضل و دغدغه جدی برای مردم شده است.

رژیم آخوندی همواره روی این موضوع غیرواقعی تأکید می‌کرد دلیل آلودگی هوا خودروها هستند، اما اکنون می‌بینیم که به‌رغم محدودیت و کم شدن تردد به‌دلیل پاندمی کرونا، هوای بسیاری از شهرهای کشور به‌طور بی‌سابقه‌ای سمی و آلوده هستند.

روز ۱۱دی رژیم اعلام کرد شهرهایی نظیر تهران، اصفهان، اهواز، زنجان، کرج، مشهد، ارومیه، تبریز، قم و قزوین در وضعیت بحرانی هستند.

غیر از شهر اصفهان در استان اصفهان ۱۰شهر دیگر وضعیت وخیم دارند و رژیم مجبور شد دو روز آنها را تعطیل اعلام کند، در استان تهران نیز تمامی شهرهای استان تهران بحرانی و آلوده هستند.

رژیم آخوندی بارها مدعی شده بود با گاز سوز کردن کارخانه‌ها و نیروگاهها مشکل سوخت پر گوگرد را حل کرده است و حالا هم در وحشت از خشم و نفرت عمومی اشکال را متوجه تردد خودروها و منابع متحرک می‌کند اما یک کارشناس حکومتی در تلویزیون حکومتی به صراحت گفت:

«اندازه‌گیری ما نشون میده که بالارفتن اس.او.تو در شهر مربوط به منابع متحرک نیست، بلکه مربوط به منابع ثابته که حتماً با ایجاد این اس.او.تو همراهش با سوزاندن سوخت پرگوگرد ما مقادیر زیادی ذرات معلق داریم تولید می‌کنیم که هوای شهر را ناسالم نگه می‌داره»

تیک تاک – درمان بیماران دیابتی با استفاده از بادکنک داغ – قسمت دوم


نگاهی به رسانه‌های جهان



تیک تاک – اهداف رژیم ایران از شروع غنی‌سازی ۲۰درصدی – قسمت سوم


گفتگو با اسدالله مثنی



مطالب مرتبط


اعدام ابزاری برای سرکوب و ایجاد وحشت در جامعه – تیک تاک – قسمت اول تا سوم


تاثیرات زیانبار همزمان آلودگی هوا و کرونا بر سلامت و زندگی مردم!

لطفا به اشتراک بگذارید: