نظام آخوندی در تله واکسن کرونا – گزارش ویژه

گزارش ویژه – نظام آخوندی در تله واکسن کرونا - ۱۸دی۹۹


نگاهی به علت عدم تهیه واکسن کرونا توسط نظام آخوندی

کرونا در ایران بیداد می‌کند. ویروسی که یک سال است جهان با آن دست‌به‌گریبان است، اما این ویروس در ایران درنظام آخوندی در تله واکسن کرونا – گزارش ویژه

همدستی با حاکمان غارتگر و ضدایرانی، فاجعه‌یی بسا فراتر را رقم زده است.

در حالی که جهان سال نو میلادی را با خبر امیدبخش واکسیناسیون عمومی و رایگان آغاز کرده،

اما در ایران باز هم وضع سراپا متفاوت است و «باید بدانیم فعلاً از واکسن در ایران خبری نیست» (روزنامهٔ حکومتی همدلی-۱۳دی).

اما واقعیتها راه خود را در جامعه باز می‌کند. واقعیت واکسنی که راه‌حل نهایی جلوگیری از کشتار کرونا است و امروز خرید و توزیع آن، اولویت اول تمامی کشورهای جهان، به‌جز ایران است.

مردم ایران هم این وضعیت را می‌بینند و از این رو مطالبهٔ واکسن کرونا تبدیل به یک موضوع فراگیر در میان مردم ایران شده و «اکنون تهیه واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی مورد توجه و خواست عموم مردم اعم از غنی و فقیر است» (اورکی-کارشناس حکومتی-۱۳دی)

از سوی دیگر کارشناسان رژیم هم پیاپی از بعد تخصصی نسبت به وضعیت بحرانی هشدار می‌دهند که «اگر مراقبت و احتیاط لازم صورت نگیرد و (مردم) در اولویت واکسیناسیون قرار نگیرند، فقر فقرا، عیش اغنیا و ثروتمندان را هم به کام آنان تلخ می‌کند» (روزنامهٔ حکومتی همدلی-۱۳دی)؛ و از نظر اجتماعی زنگ‌های خطر را به‌صدا در می‌آورند که: «اگر کشورهای همسایه واکسیناسیون انجام دهند و ما هنوز منتظر باشیم، این تاب‌آوری اجتماعی به پایان می‌رسد و به‌صورت اعتراضات کف خیابان سر باز می‌کند» (محبوب‌فر-عضو ستاد حکومتی کرونا-آذر۹۹).

مطالب مرتبط

سیل ویرانگر ره‌آورد حاکمیتی چپاولگر و غارتگر – گزارش ویژه

واکسن کرونا و سیاست ضدمردمی نظام آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: