بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با ابوالقاسم رضایی – ۱۹دی۹۹

گفتگو با ابوالقاسم رضایی - بیست و پنجمین همیاری – ۱۹دی۹۹


تماس های هموطنان از داخل و خارج کشور

خیلی خوشحال هستم که در خدمت شما هستم. فرصت خیلی کم است برای بیان احساسات. در ابتدا به قهرمانان کانونهای شورشی درود می فرستم که با صحبتهای خود شوری به پا کردند. امروز خامنه‌ای با منع ورود واکسن روح پلید خودش را نشان داد ولی این حماسه هایی که در این برنامه همیاری دیدیم روح شفاف خود را نشان می دهند.بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با ابوالقاسم رضایی – ۱۹دی۹۹

این جوانه های مقاومت رشد کرده است . ما هر بار که درو می شویم دوباره با رویش جوانه ها قوی تر از قبل به پا می خیزیم و به مبارزه خودمان که نابودی ولایت فقیه است ادامه می دهیم. پیامی دارم برای ایرانیان داخل و خارج کشور که به مجاهدین نزدیک هستند. الان وقت اندوه نیست اگر اوضاع بخواهد تغییر کند به دست ماست.

گذشته مقاومت این را ثابت کرده است. خیلی خوشحال هستم که با برادر ابوالقاسم رضایی در برنامه همیاری صحبت می کنم. قلب ما با شماست و هر چقدر که بتوانیم صدای زندانیان باشیم.

سلام عرض می کنم به تمامی هموطنان عزیز در داخل و خارج از کشور. درود بر کانون‌های شورشی و خلق قهرمان ایران. از تاسیس سازمان بنام خلق قهرمان ایران همواره در کنار بنام خدا در سازمان ما بوده است. استمرار مقاومت ایران بر علیه آخوندهای وحشی که ۴۰ سال است که کشور ما را زیر سم ستوران خود گرفته است.

بخصوص می خواهم درود بفرستم به کانونهای شورشی که سراسر کشور را غرق در افتخار و نبرد کرده اند و اجازه نمی دهند که رژیم جنایتکار آخوندی یاس را در کشور حاکم کنند.

مطالب مرتبط


بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با مهدی ابریشمچی – ۱۹دی۹۹ – قسمت اول و دوم

حمایت شورانگیز هموطنان از گلریزان همیاری با سیمای آزادی، نماد همبستگی ملی برای رساندن صدای لشگر گرسنگان، بیکاران و گورخواب‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: