علت منع خرید واکسن کرونا توسط خامنه‌ای چیست و چقدر واقعی است – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – علت منع خرید واکسن کرونا توسط خامنه‌ای چیست و چقدر واقعی است


گفتگو با ابوالفضل فولادوند

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز جمعه ۱۹دی با قساوت و بیرحمی از پس پرده سیاست محروم کردن مردم ایران از واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا بیرون آمد. سیاستی که به‌وضوح یک کشتار عمدی و جنایت علیه بشریت در استراتژی امنیتی کلان تلفات انسانی در کرونای ولایت است.علت منع خرید واکسن کرونا توسط خامنه‌ای چیست و چقدر واقعی است – گفتگوهای سیاسی

خامنه‌ای گفت که از اول با وارد کردن واکسن مخالف بوده است. وی هیچ تردیدی باقی نگذاشت که اولین مسئول کشتار هزاران تن از هموطنان محروم و ستمدیده در قربانگاه کروناست.

وی گفت: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم... اگر کارخانه فایزرشان می‌تواند واکسن درست کند چرا به ما می‌خواهند بدهند خب خودشان مصرف کنند این‌قدر مرده و کشته زیاد نداشته باشند... انگلیس هم همین جور».

وی در مورد واکسنهایی که مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی است گفت: «به اینها اطمینان هم نیست من واقعاً اعتماد هم ندارم نمی‌دانم گاهی اوقات اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند ببینند اثر می‌کند یا نمی‌کند... البته به فرانسه هم خوش‌بین نیستم... از جاهای دیگر می‌خواهند واکسن تهیه کنند جای مطمئنی باشد هیچ اشکالی ندارد».

همزمان با پخش حرفهای خامنه‌ای از تلویزیون حکومتی مردم در شبکه‌های اجتماعی در مخالفت با حرف‌های خامنه‌ای با کامنتها و نوشته‌هایی به ممنوع کردن ورود واکسن کرونا اعتراض کردند و تاکید کردند خامنه‌ای با تلفات کلان می‌خواهد در برابر قیام‌های بنیان‌کن مردم سد ببندد. کرونا متحد خامنه‌ای جنایتکار علیه مردم ایران است.

#واکسن_حق_مردم است. در حالی‌که جان‌باختگان به ۲۰۰هزار نفر می‌رسند،

امروز خامنه‌ای گفت وارد کردن #واکسن_کرونا از آمریکا و انگلیس و فرانسه ممنوع است

مطالب مرتبط


آلودگی شدید هوا رهاورد مرگ‌آور آخوندها برای مردم ایران – گفتگوهای سیاسی

مریم رجوی: منع خرید واکسن کرونا توسط خامنه‌ای جنایتکار، قتل‌عام عمدی مردم ایران است
لطفا به اشتراک بگذارید: