بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با محمد سید المحدثین – ۲۰دی۹۹

بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با محمد سید المحدثین – ۲۰دی۹۹


تماس های هموطنان از داخل و خارج کشور

خوشحالم که با محمد در برنامه همیاری صحبت می کنمبیست و پنجمین همیاری – گفتگو با محمد سید المحدثین – ۲۰دی۹۹

در رابطه با توطئه هایی که رژیم علیه مقاومت ایران تحت عنوان شیطان سازی ترتیب داده است را توضیح دهید. مجاهدین به رهبری مسعود رجوی به این رژیم گفته اند نه. این رژیم از اسلام سواستفاده می کند. این رژیم ضد منافع مردم ایران است. رژیم برای تخریب مقاومت هر کاری که توانسته کرده است و بیشترین قیمت را داده است.

این رویارویی ابعاد گسترده دارد. محمد عزیز اگر به همین گلریزان همیاری نگاه کنیم که مردان و زنانی دست از جان شسته و حاضر به یراق در خدمت آزادی مردم ایران هستند این یک فقره از همین صحنه است. دشمن چکار کند. باید بیاید این مجاهدین را شیطان سازی کند. این تخریب مقدمه تروریسم است.

اما اتفاقی که افتاده است این است که رژیم افشا شده است. این شیطان سازی به ضد خودش تبدیل شده است. رژیم می خواست بگوید که ایران سه طرف دارد. یکی منافقین و یکی رژیم و یکی اپوزیسیونی که با مجاهدین نیست ولی این ثابت شد که درست نیست.

خیلی خوشحالم که در برنامه همیاری با آقای محمد سید المحدثین گفتگو می کنم. نمی توان خواستار سرنگونی بود و در همان حال حفظ سپاه پاسداران، مهمترین اهرم سرکوب مردم، را خواستار شد. نمی توان خواستار سرنگونی بود و همنوا با بلندگوهای دشمن اشغالگر، همان تهمت و افتراها را نسبت به مقاومت تکرار کرد. اینکه صفحات مجازی را پر کرد و خواستار اتحاد شد و خیالات خود را به عنوان تحلیل ارائه داد کار سختی نیست.

اما واقعیت را بخواهید توپ اتحاد در زمین گروههای سیاسی است اگر که سرنگونی را در سرلوحه برنامه های خود داشته باشند و برای آن برنامه ای داشته باشند و برنامه ها را به مردم ارائه دهند. شفافیت و صداقت است که اعتماد از بین رفته را باز می گرداند.

مطالب مرتبط

بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با محمد سید المحدثین – ۱۹دی۹۹

بیست و پنجمین برنامه همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: