بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با بهزاد نظیری – ۲۱دی۹۹ – قسمت اول و دوم

گفتگو با بهزاد نظیری - بیست و پنجمین همیاری – ۲۱دی۹۹ – قسمت اول


تماس های هموطنان از داخل کشور

سیمای آزادی تنها صدایی است که می تواند به مردم ایران کمک کند. زیرا بدون سانسور است و تبلیغاتی نیستبیست و پنجمین همیاری – گفتگو با بهزاد نظیری – ۲۱دی۹۹ – قسمت اول و دوم

قدردانی مداوم از سیمای آزادی و نقش ویژهٔ آن در انعکاس صدای اقشار مردم و قیام‌آفرینان،

اهمیت آن را قابل تأمل می‌کند. بر این اهمیت وقتی می‌توان بیشتر تأکید نمود که تماس‌گیرندگان از

ایران تحت سلطهٔ دیکتاتوری، بر ضرورت فعالیت سیمای آزادی به‌مثابه دوربین و صدایی برآمده از واقعیت‌های ایران اصرار می‌ورزند.

این تماس‌ها نشان می‌دهند که این تلویزیون در مسیر تجربه و تحول و تکاملش، به یکی از کانون‌ها و مراجع اصلی خبررسانی و تحلیل و نقد مسائل روز ایران بدل شده است. دقت و صحت و سلامت و اعتبار اطلاع‌رسانی سیمای آزادی موجب جلب اعتماد طیف گوناگون مردم ایران به‌خصوص نسل جوان معترض و شورشی واقع شده است.

تداوم آتشبارگونهٔ تماس‌ها با سیمای آزادی ـ به‌خصوص نیاز مبرم هموطنان از ایران تحت اشغال آخوندیسم برای ایجاد ارتباط ـ یک تعادل و توازن قدرت جدید را در پهنهٔ سیاسی و اجتماعی ایران رقم می‌زند. این واقعیت را وقتی بیشتر حس و درک می‌کنیم که ایران کنونی از دل یک قیام بزرگ برآمده و تماس‌گیرندگان، سیمای آزادی را صدای این قیام معرفی می‌کنند. از این رو باید این برنامهٔ همیاری را کهکشان همراهی با قیام سراسری و کانون‌های شورش و خیزش و قیام در ایران نامید.

توصیف هموطنان از سیمای آزادی که آن را «شمع سوزان» و «صدای بی‌صدایان» نام می‌دهند، تلألویی از رنگین‌کمان همبستگی پیرامون اشتیاق به آزادی ایران است

بیست و پنجمین همیاری – سیمای آزادی صدای قیام مردم ایران – قسمت دوم


تماس های هموطنان از خارج از کشور


مطالب مرتبط


خبرگزاری سوئیس مخالفان به لغو سفر آوایی فراخوان می دهند – گفتگو با بهزاد نظیری

بیست و پنجمین برنامه همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: