بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با کامیار ایزدپناه – ۲۲دی۹۹

گفتگو با کامیار ایزدپناه - بیست و پنجمین همیاری – ۲۲دی۹۹


تماس های هموطنان از داخل و خارج کشور

با درود به تمامی رزم آوران آزادی و کانونهای شورشی و با درود به تمامی زندانیان پایدار

استمرار بی‌وقفهٔ تماس‌ها با سیمای آزادی ـ به‌خصوص ۱سال پس از قیام آبان ۹۸ وبیست و پنجمین همیاری – گفتگو با کامیار ایزدپناه – ۲۲دی۹۹

به‌طور خاص حضور هموطنان از ایران تحت اشغال آخوندی ـ یک تعادل و توازن قدرت جدید را رقم زد.

شاهد بودیم که تماس‌گیرندگان از ایران تحت سلطهٔ دیکتاتوری،

بر ضرورت فعالیت سیمای آزادی به‌مثابه دوربین و صدایی برآمده از واقعیت‌های ایران اصرار می‌ورزیدند.

شاهد بودیم که دقت، صحت و اعتبار اطلاع‌رسانی سیمای آزادی، منشأ اعتماد طیف‌های گوناگون مردم ایران به‌خصوص نسل جوان معترض و شورشی شده است.

گفتگو با کامیار ایزدپناه

وجه مهمی از تماس‌ها با بیست‌و پنجمین برنامه همیاری با سیمای آزادی، حضور اعضای کانون‌های شورشی بود. کانون‌هایی که در برهم زدن نظم دروغین و ریایی ارتجاع آخوندی، نقش پیشتاز و بن‌بست‌شکنی داشته و دارند. کانون‌هایی که روزانه ثبات دیکتاتوری را برهم می‌زنند و نور امید بر دل مردم و شاهدان می‌تابانند و پرتو «می‌توان و باید» را تکثیر می‌کنند.

قدر و شأن امید افشانی و دلیری و رشادت این کانون‌ها آنجا بیشتر درک می‌شود که نمادهای ظلام مستقر را درهم می‌کوبند و رایحهٔ بهار آزادی را در شهرها می‌وزند.

درک ضرورت سازمان‌یافتگی و اثرگذاری اجتماعی آن در شرایط کنونی، وجهی دیگر از تماس‌های بیست‌و پنجمین برنامهٔ همیاری با سیمای آزادی بود. اهمیت این واقعیت از آن‌جاست که عبور از قیامهای متعدد در یک دههٔ گذشته، سازماندهی را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در پیش روی نسل سرنگونی‌خواه قرار داده است.

جوهر این تماس‌ها، امضای مسؤلیتی ملی، تاریخی و انسانی در دفتر تاریخچهٔ مبارزه مقاومت ایران است. امضا و دینی برای وفای به پیمان با خلقی مشتاق و آرزومند رهایی، با شهیدان والاتبار

مطالب مرتبط

منتخب بیست و پنجمین برنامه گلریزان همیاری – روز سوم

گفتگو با کامیار ایزدپناه
لطفا به اشتراک بگذارید: