بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با مهدی ابریشمچی – ۲۲دی۹۹ – بخش پایانی - قسمت اول و دوم

گفتگو با مهدی ابریشمچی – بیست و پنجمین همیاری – ۲۲دی۹۹ – بخش پایانی - قسمت اول


تماس هموطنان از داخل کشور

مگر چشمها از زبان صادقانه‌تر سخن نمی‌گویند؟ به چشمها بنگرید، به چشمهای مردم شهر نگاه کنید این چشمها تو را یاد زخمها و دردهایی می‌اندازند که هیچگاه لب به سخن باز نکردند و تو همه را از یک نگاه ساده وی رنجدیده می‌خوانی، هر روز که می‌گذرد زخمهای ۴۰ساله این مردم سر باز می‌کند، دوباره سر باز می‌کند و عفونی می‌شود و متورم تر.

چه کسانی می‌توانند انعکاس مستقیم این نگاههای غمزده باشند؟ کدام رسانه گویای فریادهای سرکوب شده درد آنهاست؟ هر چه جباران تاریخ بخواهند این نگاهها و فریادها را لاپوشانی کنند و با تبلیغات خودساخته، آنها را از میان ببرند. بی‌شک کسانی هستند که صدای دادخواهی آنها را به گوش جهان خواهند رساند. رسانه‌ای که افشاگر تمامی سانسورها و نامردمیها و رسواکننده سیاست‌های پشت‌پرده و ضدانسانی است.

گفتگو با مهدی ابریشمچی در برنامه همیاری

سیمای آزادی این صدای دیرآشنا در میانه مسیر نبرد روشنایی علیه ظلمت، نیازمند همراهی شماست، اینک زمان آن است که دستهای یاری یکدیگر را بفشاریم و در این مسیر همقدم باشیم

دیری نمی‌گذرد از آن زمان که صدای مجاهد، صدای حقیقت زیر فشار و سختیهای طاقت‌فرسا با هزار اما و اگر گوش حقیقت جویان را نوازش می‌داد و نور امید در دلهای آنان زنده می‌نمود.

امروز صدای حقیقت به دست توانای حقیقت جویان با رشد و بلوغی بی‌سابقه در سیمای آزادی چهره خود را نمایان نموده و این میسر نبود مگر با حمایتهای مادی و معنوی ملت ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور.

چندی است که در هر سال گلریزان همیاری با سیمای آزادی برگزار می‌شود و با حمایتهای بی‌شائبه شما، سیمای آزادی با قدرت و صلابت تام و تمام حقایق این برهه از تاریخ را در دسترس همگان قرار داده و می‌دهد.

بیست و پنجمین همیاری – سیمای آزادی چراغ خانه هر ایرانی آزاده – بخش پایانی - قسمت دوم


تماس هموطنان از خارج کشور

مطالب مرتبط


بیست و پنجمین همیاری – گفتگو با مهدی ابریشمچی – ۲۲دی۹۹ –  قسمت اول و دوم

پیام زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف ایران به کهکشان همیاری

لطفا به اشتراک بگذارید: