دکتر حسین جهانسوز، فوق دکترای بیوشیمی و شیمی دارویی، عضو شورای ملی مقاومت

دکتر حسین جهانسوز، فوق دکترای بیوشیمی و شیمی دارویی، عضو شورای ملی مقاومت


در گذشت سرهنگ معزی من را هم شوکه کرد و باورش برایم خیلی سخت بود.


در مورد سرهنگ مطالب زیادی در وب سایتهای مختلف، رادیو تلویزیونها، فیس بوک، توئیتر گفته شده


همین طور چون در گذشت سرهنگ همزمان با برنامه کهکشان گلریزان سیمای آزادی بود اشرفی‌ها، اشرف‌نشانها میهمانان برنامه گلریزان به‌خصوص کانونهای شورشی که سرهنگ به آنها شدیداً عشق می‌ورزید فرصت پیدا کردند که احساساتشان را نسبت به سرهنگ بیان کنند.


راجع به صفات انسانی انقلابی و شجاعت سرهنگ هر چه بگیم هنوز هم کم گفته‌ایم خواهر مریم در پیام تسلیت‌شان سرهنگ معزی را چه زیبا با شهید حقوق‌بشر با دکتر کاظم رجوی مقایسه کردند.


شهید دکتر کاظم ۵۰سال پیش برادر مسعود را از اعدام به دست شاه جنایتکار نجات داد و ۴۰سال پیش سرهنگ معزی با پرواز پروازهایش برادر مسعود را از دست خمینی جلاد که قصد جانش را داشت به پاریس منتقل کرد.



آقای رجوی مسئول شورا هم در پیامی کوتاه ولی بسیار پر محتوا و عمیق سرهنگ معزی را عقاب تیز پرواز آسمان وفا، پوریای ارتش و سرمشق نه شاه و نه شیخ امیر جنگ آور و درویش وارسته توصیف کردند.


یکی از خصلتهای بر جسته سرهنگ همان‌طور که شنیدید مواضع قاطعی بود که در شورا می‌گرفت به‌خصوص مرز بندی قاطع اش با شورا شکن ها و این خصلت انقلابی سرهنگ می‌تواند درسی برای همه ما باشد.


برادر مسعود این صفت سرهنگ را با جمله سرمشق نه شاه و شیخ بیان کردند. همین طوری که بارها شنیدید چند هفته پیش را جلسه‌ای که برگزار شده بود


عده‌یی از دوستان به‌خاطر در گذشت مجاهد کبیر حمید اسدیان ناراحت بودند و سرهنگ گفته بودند برای در گذشت یک مجاهد خلق نباید گریست.


باید سلاح مجاهد را که از دستش افتاده است برداشت و به راهش ادامه داد


من هم با توجه به پیام و توصیه سرهنگ معزی متعهد می شوم که زار نزنم و سلاح سرهنگ مجاهد خلق را بردارم و به راهش که رسیدن به آزادی مردم ایران است ادامه دهم روحش شاد با تشکر.


مطالب مرتبط:

تسلیت خانم مریم رجوی در سوگ خلبان قهرمان سرهنگ بهزاد معزی

بزرگداشت قهرمان ملی، سرهنگ خلبان بهزاد معزی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: