زینت میرهاشمی سردبیر نشریه نبرد خلق عضو کمیته مرکزی سازمان چریکهای فدایی خلق ایران

زینت میرهاشمی سردبیر نشریه نبرد خلق عضو کمیته مرکزی سازمان چریکهای فدایی خلق ایران


درود بر دوستان و همرزمان عزیز، با گرامی‌داشت یاد و نام سرهنگ خلبان بهزاد معزی


چند روزی هست که از فقدان یار و همرزم عزیز مان آقای بهزاد معزی می‌گذرد و در همین مدت کوتاه انبوهی از واکنش‌ها به این رویداد تأسف‌آور در رسانه‌ها پوشش داده شده که صفات بارز این انسان برجسته را به درستی یادآوری کردند.

من هم به پاس آشنایی طولانی با مجاهد خلق جناب سرهنگ که در بیشتر اجلاس‌های شورای ملی مقاومت در کنار هم می‌نشستیم، در مورد این مردم نازنین با چهرهٔ خندان، نگاهی عمیق و روحیه‌ای سرشار از عشق به آزادی، به‌طور خلاصه احساساتم را بیان می‌کنم.

ما همه از خاکیم و به خاک باز می‌گردیم. مهم نیست در کجای این جهان و زیر کدام آسمان آبی مجبور به پذیرش آغوش سرد خاک شویم.

مهم این است که چه کرده‌ایم، چه یادگاری از خود بر جای گذاشته‌ایم. بدون شک انتخاب‌های انسانهای آگاه در تندپیچ تاریخ زندگیشان نقش برجسته‌یی برای بازماندگان بر جای خواهد گذاشت.

سرهنگ معزی نامی آشنا با تصمیمی بزرگ و انتخابی تاریخ‌ساز بود.


او انسانی همواره مقاوم و شورشگر در ردیف انسان‌هایی بود که در سپهر سیاسی ایران و در تاریخ مبارزه ضددیکتاتوری ولایت فقیه نامش به درستی ثبت شد.


فقدان او را به سارا و امیر عزیز، همهٔ دوستان، یاران و همرزمان مجاهد و به خانم رجوی تسلیت می‌گویم. یادش جاودان و مانا باد.


مطالب مرتبط:

گیسو شاکری هنرمند مقاومت

جلسه فوق‌العاده شورای ملی مقاومت در کشورهای مختلف جهان با مجاهدین در اشرف۳ با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در گرامی‌داشت قهرمان ملی سرهنگ بهزاد معزی

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: