ضد و نقیض‌گویی نمکی وزیر بهداشت و درمان رژیم درباره تزریق واکسن – گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی – ضد و نقیض‌گویی نمکی وزیر بهداشت و درمان رژیم درباره تزریق واکسن


گفتگو با رضا هفت برادران

نمکی وزیر بهداشت و درمان رژیم طی اظهارات متناقضی ضمن اعتراف به این‌که هنوز هیچ واکسنی

وارد کشور نشده، اظهار امیدواری کرد که تا قبل از ۲۲بهمن واکسیناسیون آغاز شود.ضد و نقیض‌گویی نمکی وزیر بهداشت و درمان رژیم درباره تزریق واکسن – گفتگوهای سیاسی

امیدواریم قبل از ۲۲بهمن بتوانیم اولین گروه‌های هدف را که در آن جدول و در آن مصوبه اولویت‌بندی شده داریم

انشاءالله واکسیناسیون آنها را شروع کنیم اما تا زمانی که مطمئن‌ترین و بی‌خطر ترین واکسن را

نتوانیم وارد کشور بکنیم این کار را انجام نمی‌دهیم» (تلویزیون شبکه خبر - ۱بهمن).

در بستر سیاست‌های ضدانسانی و ضدایرانی رژیم آخوندی، کرونا روزمره در حال قربانی گرفتن از مردم ایران است و تا امروز بیش از ۲۰۴هزار نفر از مردم ما بر اثر این بیماری جان‌باخته‌اند؛ از سویی «پیک چهارم کرونا» هم در راه است؛ این موج «در حالی آغاز می‌شود که خبری از هیچ واکسنی در کشور نیست» (روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت-۳۰دی).

از سوی دیگر تقریباً همهٔ کشورهای جهان با شتاب در حال تولید، توزیع و واکسیناسیون عمومی و رایگان مردم، برای مقابلهٔ ریشه‌یی با کووید۱۹ هستند. اما مردم ایران از واکسن که اصلی‌ترین طریق مقابله با این ویروس مرگبار است، محرومند. چرا که خلیفهٔ مستبد ارتجاع فرمان داده است: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است!» (۱۹دی).

البته ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی بهانه و محمل امتناع از خرید هر گونه واکسن معتبر است، کما‌این‌که شهریاری رئیس کمیسیون مجلس ارتجاع گفت: «اگر روزی بخواهیم از کشورهای دیگر واکسن وارد کنیم باید مطمئن شویم که این واکسن‌ها منشاء آمریکایی نداشته باشد»

و نمکی وزیر بهداشت هم گفت: «تا زمانی که مطمئن‌ترین و بی‌خطرترین واکسن را نتوانیم وارد کشور بکنیم این کار را انجام نمی‌دهیم!»

مطالب مرتبط


آلودگی مرگ‌بار هوا در کلان شهرها همراه با قطعی گسترده برق – گفتگوهای سیاسی

ضد و نقیض‌گویی نمکی دربارهٔ تزریق واکسن
لطفا به اشتراک بگذارید: