شریفی از سرکردگان نیروی هوایی سپاه و ۱۲ سال قائم مقام و معاون قالیباف در شهرداری تهران بود

شریفی از سرکردگان نیروی هوایی سپاه و ۱۲ سال قائم مقام و معاون قالیباف در شهرداری تهران بود.


رسانه‌های حکومتی: دادگاه مخفی عیسی شریفی، معاون قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید.


رسانه‌های حکومتی فاش کردند دادگاه مخفی و غیرعلنی عیسی شریفی قائم‌مقام و معاون قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسیده است .


و او به ۲۰سال حبس و رد مال به ارزش ۴۸۰میلیارد تومان محکوم شده است.


این در حالی است که به گفتهٴ «محمود میرلوحی»، عضو شورای قلابی شهر تهران، در پرونده اتهامی شریفی، دست‌کم ۵هزار میلیارد تومان به شهرداری خسارت وارد شده است.


عیسی شریفی از سرکردگان نیروی هوایی سپاه بوده و سپس به‌مدت ۱۲سال قائم‌مقام و معاون قالیباف در شهرداری تهران بوده و دزدیهای هزاران میلیاردی را تحت‌نظر قالیباف او انجام داده است.


پاسدار قالیباف همچنین روز شنبه ۴بهمن ۹۹ در ادامه جنگ گرگها در رأس نظام بر سر تأمین بودجه و مذاکره در مورد برجام با حمله به آخوند روحانی به گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی اذعان کرد .


و گفت: «این درآمد نفتی را آیا می‌بریم دومرتبه دومرتبه دولت را چاق ترش می‌کنیم؟ هزینه‌ها را بالاتر می‌بریم؟ این یعنی این‌که دست در جیب مردم می‌کنیم و بودجه دولت را از جیب مردم بر می‌داریم،


این یعنی در سیاست‌های مالی غلط دولت در سیاست‌های پولی اثرگذاری می‌کنیم، تورم را می‌بریم بالا تورم رفت بالا، یعنی دست در جیب مردم کردیم.


خوب مرغ باید کیلویی ده‌هزار تومان می‌بود ۹هزار تومان نه ۱۰هزار تومان. چرا مرغ را می‌دهید دست مردم ۲۵هزار تومان؟ این مابه‌التفاوت کجا هست؟».


مطالب مرتبط


تخریب فونداسیون مسجد جامع اهل سنت ایرانشهر ـ در یک نگاه


۲۰سال حبس برای عیسی شریفی معاون پاسدار قالیباف


لطفا به اشتراک بگذارید: