صدای ایران و ایرانی برای پایان دادن به دیکتاتوری ولایت فقیه ـ قلبها، واژه ها و پیوندها

قلبها، واژه ها و پیوندها ـ صدای ایران و ایرانی برای پایان دادن به دیکتاتوری ولایت فقیه


نگاهی به نامه‌های کانونهای شورشی

یکی از دوستان که به‌تازگی با مجاهدین و تاریخچه آنها آشنا شده در نامه‌اش این‌طور نوشته:صدای ایران و ایرانی برای پایان دادن به دیکتاتوری ولایت فقیه ـ قلبها واژه ها پیوندها

درود بر نسل مجاهدین پاکباز و فداکار که به خمینی نه گفت و حاضر به تسلیم نشد نسل بی‌قراران. تبار نسل برادرمسعود که در زندانهای خمینی ملعون در روزهای شکنجه و شلاق و تیر، بر پای ابلیس مجسم سجده نکردند، سبکبار رفتند و بر دار بلند فدا، بوسه زدند تا بدینسان تبر بر فرق بتی فرود آورند که آرمان آزادی یک خلق را به یغما برده بود. امروز کلمات، با حماسه آن نسل معنا می‌شوند و در جای واقعی خود می‌نشینند.

این دوست عزیز در ادامه نامه‌اش می‌نویسد:

بی تردید، شهدای مجاهدین آبروی ایران و ایرانی‌اند و نسل امروز بر مدار همان نسل ِ شورشگر ۶۷ است که الآن در کوچه و خیابان هر شهر می‌خروشد و بر هویت و آرمانش می‌بالد و غریو سر می‌دهد. چه نسل خوش بختی بودند آنها. اگر چه خمینی با قساوت آنها را قتل‌عام کرد ولی نتوانست آنها را دفن کند. نوید قهرمان ادامه دهنده همان رشادت هاست. آنها درقلب مردم ایران خانه کردند نه در یک مزارخالی.

نامهٔ این دوست عزیز این‌طور به پایان میرسه که:

همه اینها به واسطه رهبری پاکباز مسعود، این ابرمرد تاریخ ایران‌زمین و خواهر مریم این بزرگ بانوی سرزمین شیر خورشید معنا پیدا کرده و می‌کند با سلام و هزاران درود بر شرف و آزادگی شما مجاهدین.

ورود سازمان ملل در مسئله قتل‌عام زندانیان سیاسی در ۶۷ مهم و یک پیروزی بزرگی است و نشان می‌دهد که حقیقت اگر کوچک و در دل کوه دماوند هم باشد روزی نمایان خواهد شد و به‌قول برادر مسعود، در هر کجا قطره‌ای عدالت در آنجا باشد ما پیروزیم و این همان تغییر دوران است که فرا رسیده است.


مطالب مرتبط


نصب پلاکارد تبریک سالروز تاسیس سازمان مجاهدین بر قله سبلان – قلبها، واژه ها و پیوندها

هادی محسنی:‌ پیامد "کرونا"، صدای مردمان جهان و ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: