دروغی به نام مراقبت و واقعیتی به‌نام افزایش مرگ و میر ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ دروغی به نام مراقبت و واقعیتی به‌نام افزایش مرگ و میر ـ ۱۰بهمن۹۹


نگاهی به سخنان اخیر روحانی شیاد و واقعیت در صحنه

آخوند روحانی روز شنبه ۴بهمن در جلسه ستاد کرونا آب پاکی روی دست مردم ریخت ودروغی به نام مراقبت و واقعیتی به‌نام افزایش مرگ و میر ـ از دروغ تا واقعیت

گفت باید حداقل تا شش ماه رعایت کنیم تا واکسن برسد.

وی گفت: «باید حداقل تا شش ماه آینده رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهیم تا واکسن برسد و روند واکسیناسیون انجام شود. اگر ما رعایت نکنیم و وارد موج چهارم شویم یعنی باید بسیاری از کسب‌وکارها تعطیل شوند».

روحانی افزود: «این نگرانی وجود دارد که این ویروس جدید جهش‌یافته به نام نام ویروس انگلیسی یا حالا اخیراً باز در یک کشور دیگری هم این موتاسیون مشاهده شده در آفریقای جنوبی بسیار نگران‌کننده است یعنی به‌هرحال در دنیای امروز ما دیدیم در چین بود و ووهان بود به‌هرحال رسید به اینجا حالا از آفریقا یا از اروپا رسیدن آن خیلی مشکل‌تر از چین نیست از این جاها هم اگر ما مراقبت نکنیم مواظبت نکنیم این ویروس جهش‌یافته ممکن است ما را مبتلا بکند مخصوصاً این‌که امروز یک آمار نگران‌کننده‌ای دیدیم که در برخی از استانها موارد ابتلای به جوانها و نوجوانها را هم حتی اخیراً ما شاهدیم خوب این هم یک نگرانی جدید هست چون قبلاً ابتلاء ها بیشتر مال افراد مسن بود ولی خوب الآن افراد در سن پایین را هم می‌بینیم مواردی مشاهده می‌شود و این می‌تواند در آینده برای ما بسیار مشکل آفرین باشد.

ما حداقل باید تا پنج شش ماه آینده با همین دقت با همین مراعات کنترل و پروتکلها ادامه بدهیم به‌هرحال حالا تا واکسن برسد واکسن تزریق بشود چقدر مؤثر باشد! مرحله اول واکسن مرحله دوم واکسن تا واکسنهای ایرانی برسد باز زمان می‌برد».

مطالب مرتبط


دروغی به نام تلاش آخوند روحانی برای واکسیناسیون در سال۹۹ – از دروغ تا واقعیت

آخوند روحانی: باید حداقل تا شش ماه رعایت کنیم تا واکسن برسد
لطفا به اشتراک بگذارید: