محکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ شکست سیاسی رژیم آخوندی ـ گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی ـ محکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ شکست سیاسی رژیم آخوندی - ۱۷بهمن۹۹


گفتگو با اشرفیان


این پیروزی بزرگ که یک واقعهٴ کاملاً استثنایی در قضایای حقوقی و روابط بین‌المللی محسوب می‌شود،

بدون یک زیرساخت مستحکم حقوقی و سیاسی امکانپذیر نبود، این زیرساخت نه فقط محصول

تلاش دو سال و نیم گذشته مقاومت است، بلکه ریشه در خون شهیدان دارد. از خون شهید بزرگ حقوق ‌بشر ایرانمحکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ شکست سیاسی رژیم آخوندی ـ گفتگوهای سیاسی

دکتر کاظم رجوی تا خون همهٔ کسانی که توسط تروریسم وحشی حکومت آخوندی طی ۴۰سال گذشته جان خود را از دست دادند. خون‌هایی که در پی افشاگریهای گستردهٔ مقاومت ایران ماهیت ضدبشری و تروریستی رژیم را در جهان افشا کرد و صدها محکومیت علیه رژیم در مراجع بین‌المللی به بار آورد.

محاکمهٔ اسدی و همدستانش، محاکمهٔ فرد آنها نبود، بلکه محاکمهٔ تمامی رژیم آخوندی و همهٔ باندهای آن بود. تا جایی که رژیم از زبان وکیل اسدی به دادگاه شکایت کرد: «موکل من این احساس را دارد که حکومت او دارد محاکمه می‌شود و نه خودش!»؛ و رئیس سرویس امنیتی کشوری بلژیک هم گفت: «طرح حمله از جانب رژیم ایران و تحت رهبری آن طراحی شده بود. این طرح ابتکار شخصی اسدالله اسدی نبود».

این حکم تیر خلاص به‌مانور‌های میانه‌روی داخل رژیم، برای سوخت‌رسانی به سیاست مماشات بود. چرا که روشن ساخت در تروریسم وحشی، تمامیت نظام، از وزارت‌خارجه و شخص جواد ظریف، تا دولت «معتدل!» روحانی و تا وزارت اطلاعات او...

بنا بر این حکم دادگاه آنتورپ بلژیک، همان ‌طور که رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت ایران، خانم مریم رجوی گفت: «فراتر از محکومیت یک دیپلمات رژیم است؛ این، شکست سیاسی آخوندها، محکومیت قضایی رژیم و رسوایی بسیاری از سیاست‌ها و ترفندهای (رژیم) است»

مطالب مرتبط


خانم مریم رجوی ـ محکومیت دیپلمات رژیم در دادگاه آنتورپ بلژیک، محکومیت تمام رژیم آخوندی است

محکومیت دیپلمات تروریست رژیم و سه مزدور اطلاعات در دادگاه اروپایی-مریم رجوی-۱۷بهمن
لطفا به اشتراک بگذارید: