حکم دادگاه آنتورپ یک ضربه سنگین به رژیم آخوندی در سطح بین‌المللی ـ گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی ـ حکم دادگاه آنتورپ یک ضربه سنگین به رژیم آخوندی در سطح بین‌المللی


گفتگو با شاهین قبادی


حکم دادگاه آنتورپ بلژیک و محکومیت یک دیپلمات حین مأموریت رژیم آخوندی چند نتیجه و پیآمد سیاسی و استراتژیک دارد:حکم دادگاه آنتورپ یک ضربه سنگین به رژیم آخوندی در سطح بین‌المللی ـ گفتگوهای سیاسی

این حکم تیر خلاص به‌مانور‌های میانه‌روی داخل رژیم، برای سوخت‌رسانی به سیاست مماشات بود. چرا که روشن ساخت در تروریسم وحشی، تمامیت نظام، از وزارت‌خارجه و شخص جواد ظریف، تا دولت «معتدل!» روحانی و تا وزارت اطلاعات او... جملگی، با بالاترین هماهنگی‌ها و همسویی‌ها که در شخص ولی‌فقیه یک‌کاسه می‌شود، دست داشتند.

در شرایطی که رژیم آخوندی با تغییر دولت در آمریکا، برای رفع تحریم‌ها خوابهای پنبه‌دانه بازگشت سیاست مماشات دیده بود و روحانی با نگرانی هشدار می‌داد «هیچ کس حق فرصت‌سوزی ندارد» (۲۱ آبان). این حکم که بالاترین نشانهٔ اثبات تروریسم ذاتی و دولتی رژیم آخوندی است، ضربه‌ای کاری به امید رژیم برای احیای سیاست مماشات وارد کرد. چرا که هر دولتی به این رژیم نزدیک شود، در معرض ننگ و بدنامی قرار می‌گیرد.

استراتژی باج‌گیری و تروریسم رژیم چه از نظر تکنیکی و چه از نظر سیاسی ضربه‌ای کاری دریافت کرد. از نظر تکنیکی، شبکهٔ گسترده‌یی که اسدی سال‌ها با هزینه‌های بسیار بالا از دارایی‌های ربوده شده از مردم محروم ایران در کل اروپا ایجاد کرده بود، سر خود را از دست داد و ضربه‌ای کاری بر آن وارد شد. از نظر سیاسی نیز اثبات شد که وزارت‌خارجه و سفارتهای رژیم، تنها زائده و یدک دستگاه تروریسم آن و به‌طور تمام‌عیار در خدمت اهداف ضدمردمی و ضدانسانی رژیم هستند که این پیامدهای مشخص خود را دارد.

کارزار شیطان‌سازی رژیم با بکارگیری شبکه‌یی از بریده‌مزدوران و مأموران اطلاعاتی، با هزینه‌های کلان از سوی وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجهٔ رژیم، رسوا شد

مطالب مرتبط


چرا هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی ضربه سنگین به نظام آخوندی است

حکم دادگاه بلژیک؛ ضربه سنگین سیاسی و استراتژیک
لطفا به اشتراک بگذارید: