محکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ پیروزی عدالت ـ گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی ـ محکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ پیروزی عدالت ـ ۱۷بهمن۹۹


گفتگو با اشرف‌نشانها


دست‌آوردهای دادگاه آنتورپ برای مقاومت ایران

۱ـ این پیروزی عدالت ، موقعیت و قدرت مقاومت ایران را بار دیگر به بهترین وجه بارز کرد که مقاومت ایران،محکومیت اسدالله اسدی در دادگاه آنتورپ پیروزی عدالت ـ گفتگوهای سیاسی

پروایی از طرح دعاوی حقوقی در هیچ‌کدام از دادگاههای بین‌المللی ندارد، بلکه به آن فرامی‌خواند و

اعتقاد راسخ دارد که هر جا که ذره‌یی عدالت و قانون باشد، طرف پیروز آن این مقاومت است؛ زیرا در کارنامهٔ سراسر پاکبازی و افتخار خود، چیزی برای مخفی کردن و از دست دادن ندارد.

۲ـ آنچه تا به‌حال تروریست‌های صادراتی رژیم را قادر می‌کرد که با فراغ بال دست به‌عمل تروریستی بزنند و مورد حسابرسی قرار نگیرند، امتیازی به نام «مصونیت دیپلماتیک» بود، با این حکم دادگاه اکنون تروریسم آخوندی دیگر مصونیت ندارد.

۳ـ اثبات شد که وزرات خارجهٔ آخوندی، منبع صدور ترور و تروریسم به کشورهای خارجی است. محمد جواد ظریف، دوقلوی پاسدار سلیمانی است و اقدامات خود را در بالاترین سطح هماهنگ می‌کند. بنابراین ـ همان‌طور که پارلمانترها و شخصیت‌های اروپایی گفتند و رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت تصریح کرد ـ باید اروپا سفارت‌خانه‌های استبداد دینی را تعطیل کند و ریشهٔ تروریسم را بخشکاند.

۴ـ آنچه با رأی دادگاه آنتورپ محکوم شد، نه یک عمل تروریستی، بلکه تمامیت تروریسم آخوندی و آن که محاکمه شد، نه اسدالله اسدی، بلکه خامنه‌ای بود. دیپلمات بمب به دست رژیم درست احساس کرده بود، در این محکمه نه او که حکومت ولایی دارد محاکمه می‌شود. خیال او را راحت کنیم که علاوه بر حکومت، این سیاست مماشات بود که در معرض حسابرسی و محکومیت قرار گرفت. «این سیاست مرده و دفن‌شده را دیگر کسی نمی‌تواند زنده کند. دادگاه آنتورپ و حکم تاریخی‌اش گواه همین حقیقت است»

مطالب مرتبط


حکم دادگاه اسدی و آینده روابط با رژیم آخوندی ـ قضاوت با شما

بمب ترکید؛ ولی در دستان خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: