پاتریک کندی در کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه بلژیک

پاتریک کندی در کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه بلژیک-۲۶بهمن۹۹


پاتریک کندی


امروز یک روز تاریخی است. امروز روزی است که هیچگاه به قبل از آن نمی‌توان بازگشت. این یک نقطه‌عطف برای جامعه اروپا و برای تمام جهان است. نه فقط در رابطه‌شان با رژیم بلکه به‌طور خاص با نمایندگان این رژیم. وزیر خارجه این رژیم ظریف.


ما همیشه می‌دانستیم که رژیم ایران در پشت اعمال تروریستی پرشماری قرار دارد. نه فقط در اروپا بلکه در سراسر جهان. اما امروز شواهد انبوه هستند. امروز شواهد محکوم کننده هستند. رژیم ایران در حین ارتکاب جرم دستگیر شده است. آنها این را انکار نمی‌کنند. تنها دفاع آنها اعلام مصونیت دیپلماتیک است. که گویا قرار است مصونیت دیپلماتیک از تروریسم حمایت کند.


برای این‌که اسدی در دفاعیاتش گفت که آنها اساساً تمامی سازوکار دیپلماتیک را به‌عنوان عملیات برون‌مرزی تروریستی خود مورد استفاده قرار می‌دادند باید برای آخوندها در ایران بسیار روشن سازیم که ما می‌دانیم آنها تهدید بالفعل موجودیتشان را خانم رجوی، مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران می‌دانند برای این‌که آنها را هدف قرار داده بودند. این یک ادعا نیست. این محاکمه این را به اثبات رساند.


اثبات این است که چرا باید تمام سیستم دیپلماتیک رژیم ایران این‌چنین طولانی‌مدت وارد طراحی برای انفجار یک گردهمایی بشود که خواستار آزادی و دمکراسی برای مردم ایران است. این به‌روشنی نشان می‌دهد که آنها دشمنان رژیم حاکم بر ایران هستند. این پایمال کردن حقوق‌بشر در ایران است. ما این را نه فقط در جریان قتل‌عام بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ دیده‌ایم بلکه در قتل‌عام‌های متعدد دیگری از آن هنگام تاکنون شاهد بوده‌ایم. بالاخص در چند سال اخیر در مورد قیامها.


زمان روبه‌رو شدن با واقعیتها فرا رسیده است. زمان این‌که رژیم ایران را آنطور که هست خطاب کنیم. یک حکومت تروریستی. زمان اخراج دیپلماتهایشان فرا رسیده است. زمان آن است که ما ایران جدیدی داشته باشیم. ما از شورای ملی مقاومت حمایت می‌کنیم. ما از طرح ده ماده‌یی خانم رجوی حمایت می‌کنیم و ما از روز جدیدی که در آنها تمام ایرانیان سرانجام می‌توانند از دست این رژیم تروریستی آزاد شوند حمایت می‌کنیم. رژیمی که نه فقط مردم خودش را ترور می‌کند بلکه همه جهان را با تروریسم تهدید می‌کند. من ایرانی هستم. زنده باد مردم ایران.


مطالب مرتبط


سناتور رابرت توریسلی در کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه بلژیک


کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه آنتورپ (۴) - جان برد، پاتریک کندی، رابرت توریسلی، دیوید کیلگور، طاهر بومدرا

لطفا به اشتراک بگذارید: