افشای جزییات بسیج شیطان‌سازی و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات و سفارت رژیم در آلبانی علیه مجاهدین

افشای جزییات بسیج شیطان‌سازی و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات


و سفارت رژیم در آلبانی علیه مجاهدین ـ ۲۹بهمن۹۹

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت


افشای جزییات بسیج شیطان‌سازی و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی


وزارت اطلاعات و سفارت رژیم در آلبانی علیه مجاهدین



کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت نامه روشنگر یکی از همکاران سابق اطلاعات آخوندها در آلبانی به دبیرکل ملل‌متحد را به اطلاع هموطنان می‌رساند.


در این نامه که رو نوشت آن برای کمیسر عالی حقوق‌بشر، کمیسرعالی پناهندگان ملل متحد، دبیرکل عفو بین‌الملل، فدراسیون بین‌المللی جوامع حقوق‌بشر، گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا، وزیر کشور و مدیرکل پلیس آلبانی و هم‌چنین کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران ارسال شده است، جزییات جدید و تکان‌دهنده ای از بسیج شیطان‌سازی و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی رژیم علیه مجاهدین با جزئیات و به‌طور مستند برملا می‌شود.


نویسنده تصریح کرده است که برای گواهی دادن و اثبات مطالب خود همراه با اسناد و جزئیات آماده شرکت در هر دادگاه یا مرجع بی‌طرف است.



در ابتدای نامه نوشته است: «این‌جانب هادی ثانی خانی ۴۱ساله، در سال۲۰۰۳ از ایران به ترکیه و از آنجا به عراق رفته و به سازمان مجاهدین پیوستم و به کمپ اشرف در عراق و سپس کمپ لیبرتی رفتم.


در سپتامبر ۲۰۱۶ سازمان مجاهدین ترتیبات انتقال مرا به آلبانی فراهم کرد. دو ماه بعد در نوامبر ۲۰۱۶ چون نمی‌توانستم به مبارزه ادامه دهم، مجاهدین را ترک و نزد کمیساریا رفتم.


دو هفته بعد به سفارت رژیم ایران در تیرانا رفته و از آن پس به مدت چهار سال در دامی که وزارت اطلاعات و سفارت رژیم ایران در آلبانی برایم گسترده بودند افتاده و به همکاری با مأموران رسمی اطلاعات در سفارت مانند فریدون زندی علی آبادی و مزدوران شناخته شده اطلاعات مانند ابراهیم و مسعود خدابنده، غلامرضا شکری و احسان بیدی و در سالهای بعد حسن حیرانی کشیده شدم.



آنها مرا در توطئه‌های شیطان سازی- جاسوسی- جمع آوری اطلاعات و شناسایی برای اقدامات تروریستی علیه سازمان مجاهدین به خدمت گرفتند».


در نامه هم‌چنین آمده است: زندی مرا مأمور کرد که اطلاعات اماکن مختلف مجاهدین را جمع آوری کرده و از آنها عکس و فیلم تهیه کنم. من بیش از ۳۰۰ عکس و چندین قطعه فیلم از مراکز مجاهدین تهیه کردم.


زندی تاکید می‌کرد باید مکان خانم رجوی و مسئولین مجاهدین را در بیاوری و این‌که چندتا محافظ دارند.


دو مزدور دیگر منوچهر عبدی و سعدالله سیفی در این ماموریت با من همراه بودند.



در اسفند ۱۳۹۵مرا سرشبکه گروهی از مزدوران کردند. وظیفه این مزدوران مقاله‌نویسی علیه مجاهدین بود. موضوعات و محورهای مقالات را زندی و یا برادران خدابنده مشخص میکردند...


مزدوران موظفند حداقل یک حساب کاربری در فیسبوک و اینستا گرام ایجاد کنند و هر ماه ۱۲ مطلب علیه مجاهدین تولید و منتشر کنند و موضوعاتی را که سفارت یا وزارت مشخص می‌کند، به‌صورت زنجیره ای باز نشر کنند.


در این نامه، مبلغ و شیوه پرداختهای وزارت اطلاعات به مزدوران و نحوهٔ به‌کار گرفتن آنها در تلویزیون‌های اینترنتی از قبیل «مردم تی وی» و به‌کار گرفتن خبرنگاران علیه مجاهدین (از جمله خبرنگار اشپیگل در سال۲۰۱۸) و هم‌چنین خط کار مزدوران محلی از قبیل اولسی یازچی (در پوشش روزنامه‌نگار و درس خوانده در مالزی) و جرجی تاناسی (با سفرهای مستمر به ایران) برملا شده است و صحت اطلاعیه‌های مقاومت ایران در این خصوص را نشان می‌دهد.


نظر به اهمیت اطلاعات مندرج در این نامه به‌ویژه پس از افشای کارکردهای اطلاعات آخوندها در دادگاه آنتورپ، کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا خواندن این نامه و دقت در مندرجات آن را به هموطنان توصیه می‌کند.


بستن سفارت رژیم آخوندی در آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی و محاکمه و مجازات و اخراج مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس، لازمهٔ مقابله با تروریسم و جاسوسی و سوءاستفادهٴ گشتاپوی ملایان از اماکن و امکانات دیپلماتیک است.


شورای ملی مقاومت ایران


کمسیون امنیت و ضدتروریسم


۲۹ بهمن ۱۳۹۹ (۱۷ فوریه ۲۰۲۱)



مطالب مرتبط


دادگاه آلمان به اشپیگل دستور میدهد دعاوی سر مجاهدین را پس بگیرد-بازتاب خبرگزاریهای خارجی

افشای جزییات بسیج شیطان‌سازی و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات و سفارت رژیم در آلبانی علیه مجاهدین

 
لطفا به اشتراک بگذارید: