دهم رجب میلاد امام محمد تقی (ع) نهمین پیشوای تشیع انقلابی

دهم رجب میلاد امام محمد تقی (ع) نهمین پیشوای تشیع انقلابی-۳اسفند۹۹


مسعود رجوی ـ ۱۳۷۲


بار خدایا بر نور مجسم خودت در ظلمات تاریخ بر محمدبن علی نهمین پیشوای بزرگ آزادی و پیام‌آور توحید و انقلاب درود بفرست.

ای امام مجاهدان ای خصم خمینی‌صفتان ای نور شکافنده جهل و تاریکی و ای مظهر و شاخص هدایت در تمامی دورانها

بار خدایا به‌حق محمدبن علی پیشوای انقلابی و راهبر عرفان که مرتجعان خمینی‌صفت دمی از اندیشه و زبان و دست و قلم او در سراسر عمر کوتاه ۲۵ساله‌اش آسایش نداشتند لیله‌القدرتاریخی مردم ایران و فطر آزادی این مرز و بوم به دست ارتش آزادی‌ستان را نزدیک کن.

خدایا لباس حریت و شرف لباس ارتش آزادی را زیبنده پوشندگانش بکن. خدایا اگر عنایت خاصه تو و شفاعت این منجیان درگاهت نبود چه بسا که در این سالیان دشمنان تو و خلقت از ما سبق می‌گرفتند و چه بسا که همه نقشه‌ها و توطئه‌هایی که ریخته بودند به ثمر می‌رسید.

اما تو در هر بلایی با شفاعت این ناجیان دست ما رو گرفتی و در هر ابتلایی سرفراز و روسفید بیرونمان آوردی.


ای بسا که در بحبوحه آزمایشات سخت و بلاهایی که پیاپی نازل می‌شد مقاومت ایران، مجاهدین و ارتش آزادی از دست می‌رفتند و اگر هم این‌طور می‌شد جای تعجبی نبود. چون در راهی پر فتنه و خطر قدم گذاشته بودند.

اما تو چه در مهیب‌ترین بمباران تاریخ و چه در حقد و کین و بمباران دشمن پلید

در همه جا، در هر نفس و در هر قدم حامی و همراه ما بودی. خدایو، خدایا ما را به این منت شایسته گردان.

قدمهامون را محکم‌تر، قدرتمون رو افزون‌تر و سینه‌هامون را فراختر کردی لک الشکر و الحمد،

در این روزگاران هم‌چنانکه امروز هیچکسی را جز تو را نداشته و نداریم و نخواهیم داشت.

ایاک نعبد و ایاک نستعین. خدایا، مسئول اول سازمان این مریم را در میان مجاهدین کانون خیر و برکت و زیادت و فضیلت و تقوی و طهارت قراردادی، و او را الگویی قراردادی برای صدق و پاکباختگی و فدا و ایمان، و این از آثار رحمت و عنایت خاصه تو بود برما پس او را برای ما بیش از بیش مبارک و سرچشمه برکت و فضیلت و عصمت و زیادت قرار بده.

و او را الگویی قرار بده به‌طور اعم، برای تمام زنان و مردان ایران زمین، الگوی آزادگی و پاکباختگی و رهایی و صدق و فدا.


خدایا در این سالیان مجاهدین و رزمندگان وفا و آزادی، این رشیدترین فرزندان مردم ایران و این پاکترین، والاترین و آگاهترین ودیعه‌ها و گنجیه‌های امروز تاریخ ما، این کوه‌مردان و شیرزنان، این نسل فدا و ایمان در این سال‌ها از همه چیزشان گذشتند،

نه فقط از پوست و گوشت، بلکه برای آزادی خلق و میهن، برای احیای گوهر انسانی و برای انجام مسئولیت ایدئولوژیکی و برای رضای خاطر تو و خودشون را خالص کردند برای تو.

لک یا الله بک یاالله الیک یاالله لبیک یاالله، خدایا این رزم‌آوران و این مجاهدین تقوی و ایمان را حفظ و نصرت کن، قدمهای آنها را استوار بدار، اراده‌هاشون پولادین، چشمانشان را تیز، آن‌قدر که در نشانه‌گیری در صحنه نبرد به جانب قلب دشمن ضدبشر اندک خطایی هم نکنند.

خدایا این خونها، این رزمها، این رنجها و جانبازیها و عاطفه‌ها، همه‌ش برای تو بود.


لابتغاء مرضاتک، مادرانی که از جگرگوشه‌هاشون گذشتند و پدرانی که خانه و کاشانه را ترک کردند، پس اینها را به ثمر نهایی برسان،

ربنا تقبل منا، خدایا هرکس که در این سالیان در داخل یا خارج ایران به هواداری و رادمردی برخاست، به قدمی یا قلمی و یا مالی را بذل کرد مجاهدی را پناه داد، مرهمی بر زخمش گذاشت، یا مجاهدی را تسلی داد و یا بر سر طفل شهیدی دست نوازش کشید و یا فرزند رزمنده‌ای را نگهداری کرد و یا ناموس و عرض و آبروی مجاهدی را محترم داشت غرق رحمتش بکن.

بلاها رو ازش دور کن، در دنیا از عطای خودت سیرابش کن و در آخرت با شهدا محشورش کن.

خدایا به اذن خودت چنگ می‌زنیم به دامان ولی و حجت‌ات امام جواد تا با جود و کرم و رحمت خودت روز پیروزی مردم ایران رو و روز بزرگ سرفرازی ارتش آزادی و رزمندگان رهایی رو نزدیک کن.

مطالب مرتبط

دهم رجب میلاد امام محمد تقی (ع) نهمین پیشوای تشیع انقلابی

ولادت امام محمدتقی (ع) جوادالائمه

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: