بروکسل ـ تظاهرات یاران شورشگر همزمان با اجلاس وزیران شورای اروپا

بروکسل ـ تظاهرات یاران شورشگر همزمان با اجلاس وزیران شورای اروپا-۴اسفند۹۹


تأکید هموطنان در تظاهرات بر اخراج مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها از اروپا و بستن سفارتخانه‌ها و سایر مراکز جاسوسی و تروریستی رژیم آخوندی


بیانیه ۲۲۶ انجمن و تشکل ایرانیان مقیم خارج کشور خطاب به اتحادیه اروپا و شورای امنیت ملل متحد


مأموران و مزدوران اطلاعات آخوندها با پوشهای دیپلوماتیک، خبرنگاری، تجاری و مذهبی باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند



پناهندگی و شهروندی مأموران و مزدوران باید لغو شود


همزمان با تظاهرات یاران شورشگر در بروکسل بیانیه ۲۲۶ انجمن و تشکل ایرانیان در خارج کشور خطاب به اتحادیه اروپا و شورای امنیت ملل‌متحد و کشورهای عضو این شورا قرائت و منتشر شد. در بیانیه آمده است:


قضاییه بلژیک دیپلمات تروریست رژیم آخوندی و ۳ مزدور همدست او را به۲۰و ۱۸ و ۱۷ و ۱۵سال زندان به‌خاطر تدارک انفجار در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس محکوم کرد.


دادگاه ۴۵۰هزار یورو پولهایی که مزدوران از وزارت اطلاعات دریافت کرده بودند ضبط و تابعیت بلژیکی هر سه نفر را لغو کرد.


طبق حکم دادگاه همآهنگیهای این طرح بزرگ تروریستی در تهران انجام شده، بمب در تهران ساخته و تست شده و اسدی آنرا در بسته دیپلماتیک با هواپیمای مسافری به خارج منتقل کرده بود.


هدف اصلی خانم مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت بود و اگر کشف نشده بود انبوهی قربانی در میان شخصیتهای تراز اول بین‌المللی و مردم شرکت کننده در گردهمایی بجای می‌گذاشت.



انجمن‌ها و تشکلهای ایرانی در خارج کشور خواستار آن هستند که سفارتها و نمایندگیهای رسمی و مراکز غیر رسمی این رژیم که تحت پوشهای مذهبی و فرهنگی مروج بنیادگرایی و تروریسم هستند، باید تعطیل شود.


هر گونه روابط اقتصادی و تجاری با رژیم ایران باید به توقف اعدام و شکنجه و بهبود وضعیت حقوق‌بشر، پایان دادن به تروریسم در اروپا، تعطیل پروژه‌های غیرقانونی اتمی و موشکی و پایان دان به جنگ‌افروزی در منطقه مشروط شود.


سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات، باید در لیست تروریستی قرار گرفته و مأموران و مزدوران آنها با پوش دیپلوماتیک، خبرنگاری، تجاری و مذهبی محاکمه و مجازات و اخراج شوند.


پناهندگی و شهروندی مأموران و مزدوران سرویسهای اطلاعاتی باید لغو شود.


اعطای پناهندگی و شهروندی به مزدوران باید یک خط قرمز عبور ناپذیر تلقی شود چرا که از آن به‌عنوان ابزاری برای تروریسم و جاسوسی استفاده میکنند.


مشروح بیانیه ۲۲۶ انجمن و تشکل ایرانیان فردا از سیمای آزادی پخش می‌شود.


مطالب مرتبط


حکم دادگاه آنتورپ در رسانه های جهان


بیانیه ۲۲۶ انجمن و تشکل ایرانیان مقیم خارج کشور خطاب به اتحادیه اروپا و شورای امنیت ملل متحد


لطفا به اشتراک بگذارید: