توافق مجدد اتمی آمریکا با رژیم ایران، چالش جدید دولت آمریکا ـ بیست دقیقه

توافق مجدد اتمی آمریکا با رژیم ایران، چالش جدید دولت آمریکا ـ بیست دقیقه ۶اسفند۹۹


توافق مجدد اتمی را بایدن ابزاری برای به مهار درآوردن حمایت ایران از تروریزم می داند.

توافق مجدد اتمی با رژیم ایران، چالش جدید دولت آمریکا


نیویورک پست، ۱۹ فوریه۲۰۲۱ در سرمقاله خود نوشته است این خبر که دولت بایدن می خواهد توافق اتمی بین اوباما و ایران را احیا کند منتقدان را نگران کرده است.

پرزیدنت بایدن رسماً پیشنهاد از سر گرفته شدن گفتگوها با ایران را داده است. در حالی که این رژیم شیطانی به رفتارهای مرگبارش ادامه می‌دهد این هم یک شاخه زیتون دیگر به تهران است .

لبنان در محاصره بحرانها


لبنان با یکی از سخت‌ترین شرایط قرنطینه در جهان مواجه است. منع تردد ۲۴ ساعته به‌مدت یک ماه،

بسیاری را از بیرون رفتن از خانه حتی برای مدتی کوتاه محروم کرده است. در پی تظاهرات اعتراضی در شهرهایی مانند بیروت ترابلس، به‌تدریج از شدت اعمال قوانین و محدودیتهای وضع شده کاسته شد.

 احیای اقتصاد پسا کرونا در اتحادیه اروپا


اتحادیة اروپا سیاست جدید تجاری خود را که از روز پنجشنبه ۳۰ بهمن، اجرایی شده با سه کلمه جسارت، دوام و شفافیت توصیف می‌کند.

اتحادیه اروپا که با آسیب‌های اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا، تغییرات منفی زیست‌محیطی و اوج‌گیری مجدد ناسیونالیسم در سراسر جهان مواجه شده تصمیم به‌بازساری سیاست تجاری خود گرفته است. این سیاست بر مبنای تشویق و گسترش همکاریهای بین‌المللی ساخته می‌شود.

 بازگشت آمریکا به پیمان محیط زیست پاریس


روز جمعه گذشته آمریکا رسماً به‌پیمان محیط زیست پاریس که در سال ۲۰۱۵ توسط ۱۹۵ کشور امضا شده بود پیوست. آمریکا متعهد شده که حداکثر تا سال ۲۰۵۰ به‌‌نقطه صفر آلوده‌سازی محیط زیست برسد . برای دست یابی به این هدف باید اقتصادش را به‌میزان ۱۰۰ در صد بر انرژی پاک متکی کند.

 اجلاس وزیران دفاع ناتو


وزرای دفاع ناتو در اجلاس دو روزة ویدئویی به ‌میزبانی مرکز ناتو در بروکسل، به ‌موضوع اوج‌گیری فعالیتهای طالبان در افغانستان پرداختند. آنها تصمیم‌گیری بر سر تمدید مأموریتها یا بازگرداندن نیروها را با توجه تشدید فعالیتهای طالبان به‌تعویق انداختند.

پیوستن یک پدر روحانی به صفوف رزم علیه کرونا


پدر مارتین میسکوف ۳۲ ساله به کادر پزشکی در بیمارستانی که در یکی از محله های فقیر نشین در شرق اسلوواکی قرار دارد کمک می کند . در این محله بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کرونا به ثبت رسیده است.

بکارگیری سگ های آموزش دیده برای تشخیص کرونا


سگ‌های کرونایاب؛ بعنوان قدیمی ترین دوستان بشر در میان حیوانات در صحنه پزشکی هم بکار گرفته می شوند .

در بحران کرونا ، کشور فرانسه یکی از کشورهایی است که تشخیص ویروس کرونا را با استفاده از سگ‌های تربیت شده مورد استفاده قرار داده است .

 مطالب مرتبط


خبرگزاری رویترز از پیدا شدن ذرات اورانیوم در سایت های رژیم ایران خبر داد ـ بیست دقیقه

مقامات اروپایی نسبت به تروریسم صادراتی رژیم آخوندی هشدار دادند ـ بیست دقیقه

کنفرانس مطبوعاتی دبیرکل آژانس بین‌المللی اتمی پس از بازگشت از ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: