دروغی به نام اطلاع‌رسانی به موقع شیوع کرونا در ایران ـ از دروغ تا واقعیت

از دروغ تا واقعیت ـ دروغی به نام اطلاع‌رسانی به موقع شیوع کرونا در ایران


نگاهی به سخنان اخیر روحانی شیاد و واقعیت در صحنه

آخوند روحانی بار دیگر با سرهم‌بندی داستان دیگری در مورد اطلاع‌رسانی کرونا در یک سال پیش، مدعی شد که همان روز که متوجه ویروس شده‌اند به مردم اطلاع داده شده است: «یک سال هست که از ویروس ورود ویروس کرونا به کشورمان می‌گذرد ۳۰بهمن پارسال بود در صبح چهارشنبه‌ای ما متوجه شدیم که این ویروس وارد کشور شده حالا چند روز قبل وارد شده بود به‌هرحال اون روز تست دروغی به نام اطلاع‌رسانی به موقع شیوع کرونا در ایران ـ از دروغ تا واقعیتتشخیصی به ما گفت که ویروس کرونا وارد شده حالا قاعدتاً ممکن است پنج روز پیش یک هفته پیش وارد شده باشد ما از اون اولین روزی که فهمیدیم این ویروس وارد این کشور شده در هیأت دولت تصمیم گرفتیم به این‌که به مردم اعلام بشه به این‌که این ویروس وارد شده و افرادی مبتلا شدند البته بعضی‌ها هم اونوقت شبهه داشتند که نزدیک انتخابات است دو سه روز دیگه انتخابات میشه این را بگوییم؟ نگوییم؟» (تلویزیون شبکه خبر۲اسفند۹۹).

روحانی در ادامه با سوزوگداز از رسانه‌های مقاومت که از همان ابتدا دست او و خامنه‌ای را در مورد اطلاع‌رسانی نکردن به مردم و انداختن آنها در تنور کرونا روکردند گفت: «در این جهت اون ضدانقلاب خارج‌نشین‌ها که شبهه می‌کنند به این‌که دولت واقعیت را به مردم نگفت دیر گفت به‌خاطر انتخابات اعلام نکرد این یک تهمت محض و یک دروغ صددرصد است ما از همان لحظه‌ای که متوجه شدیم به مردم اعلام کردیم» (همان منبع).

واضح است که شیخ شیاد مانند همیشه دروغ می‌گوید و از مدتها پیش کرونا وارد کشور شده بود و آخوندها بنا بر مصالح حکومتی نظیر مراسم ۲۲بهمن و خیمه‌شب‌بازی انتخابات و... موضوع را مخفی کردند.

مطالب مرتبط


وزیر اطلاع‌رسانی بحرین: رژیم ایران حامی تروریسم است و نباید خطر آن را دست کم گرفت

شیادی، دروغگویی و دیگر هیچ!

لطفا به اشتراک بگذارید: