گفتگو درباره خیزش مردم دلیر و غیور سیستان و بلوچستان ـ گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی ـ گفتگو درباره خیزش مردم دلیر و غیور سیستان و بلوچستان ـ ۸اسفند۹۹


گفتگو با علیرضا قلجایی و منصور رخشانی


در ادامه خیزش هموطنان بلوچ که از دوشنبه باکشتار سوخت بران محروم شروع شده است،گفتگو درباره خیزش مردم دلیر و غیور سیستان و بلوچستان ـ گفتگوهای سیاسی

مردم زاهدان از نیمه‌های شب گذشته در کریم آباد و شیرآباد زاهدان تجمع کرده و دست به اعتراض زدند.

پاسداران جنایتکار خامنه‌ای به سمت معترضان در کریم‌آباد آتش گشوده که منجر به شهادت و مجروح شدن

شماری از مردم شده است. از سوی دیگر مردم معترض بامداد امروز ۷ اسفند ماه ۹۹،

مسیر جاسک به چابهار را بسته اند.

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از ادامه و خیزش مردم سیستان وبلوچستان از صبح امروز به تیراندازیهای کور در زاهدان مبادرت کرده که باعث مجروح شدن شماری از مردم شده است. همزمان چندین هلیکوپتر سپاه برای ایجاد جو رعب و وحشت بر فراز زاهدان به پرواز در آمده است و دهها خودروی ضد شورش از کرمان به سمت ایرانشهر در حرکت است. وضعیت شهرهای این منطقه به‌شدت ملتهب است.

برای سرکوب هموطنان بلوچ سپاه ضد مردمی و نیروهای ضد شورش، مدرسه رجایی در شهرستان سوران را در اختیار خود قرار داده و به عنوان پایگاه و محل تجمع نیروهای کمکی از آن استفاده میکنند.

در همین حال رژیم وحشت زده آخوندی، با قطع اینترنت و یا اختلال جدی در آن در شهرهای مختلف استان از جمله در زاهدان و سراوان تلاش دارد مانع درز اخبار اعتراضات مردمی و افشای اقدامات جنایتکارانه‌ رژیم در این منطقه شود.

در همین حال شمس آبادی دادستان جنایتکار رژیم در سیستان و بلوچستان کشتار جوانان و سوخت‌بران سراوان را طبق معمول به خود آنان نسبت داد و ناشی از شلیک «معاندان پنهان شده در پوشش سوخت‌بر» اعلام کرد

مطالب مرتبط


خیزش مردم دلیر سراوان در پی مقاومت قهرمانانه سوختبران ـ گفتگوهای سیاسی

خیزش سیستان و بلوچستان - ۵
لطفا به اشتراک بگذارید: