پائولو کازاکا از پرتغال در کنفرانس جهانی مقاومت

پائولو کازاکا از پرتغال در کنفرانس جهانی مقاومت-۱۰اسفند۹۹


پائولو کازاکا ـ پرتغال


خانم رئیس‌جمهور عزیز، دوستان عزیز در اشرف و تمامی جوامع ایرانیان و همه دوستان آزادی


تبریک بسیار


مقامات قضایی در آنتورپ کاری تاریخی کردند. بعد از ۴۱سال، یک دادگاه اروپایی بالاخره رژیم ایران را به‌خاطر تروریسم محکوم کرد.


مطمئناً مدت زمان طولانیی بود که طی آن استبداد مذهبی نه فقط از مصونیت برخوردار بود بلکه بدتر از آن توانست مقامات قضایی غربی را به جانبی هدایت کند که قربانیان اعمال تروریستی را به‌عنوان متهم محاکمه کنند.


اکنون لحظه‌یی است که هر دوستدار آزادی باید آن را جشن بگیرد. این هم‌چنین لحظه‌یی است برای تقویت تلاشهایمان و ابراز خواسته‌هایمان. برای قربانیان بیشمار رژیم آخوندها.


ظریف سرکرده امور خارجی رژیم و مقام ارشد دیپلمات محکوم شده به مسئولیت خودش اذعان کرده است.


آن هنگام که تأیید کرد این تروریست در چارچوب رهنمودهای داده شده دیپلماتیک عمل می‌کرده است. بعد از حکم دادگاه آنتورپ، ادعای مصونیت دیپلماتیک، تعبیر می‌شود به اعتراف به طراحیهای تروریستی!


دیپلماسی اروپا چگونه می‌تواند وانمود کند که (در ایران) با چیزی غیر از نماینده یک دولت تروریستی روبه‌رو است؟ دیپلماسی اروپا چگونه می‌تواند.


روی توافقی با دار و دسته آخوندها اصرار کند که بارها نشان داده‌اند به هیچ توافق بین‌المللی پایبند نیستند و آماده‌اند تا در خاک اروپا دست به کشتار بزنند.


بر اساس کنوانسیون وین، موقعیت دیپلماتیک نمی‌تواند برای اقدامات تروریستی به کار گرفته شود.


بنابراین نهادهای اروپایی باید همه اعتبارنامه‌های نمایندگان استبداد مذهبی را باز بینی کنند تا ظرفیت آنها را برای حمایت بیشتر از افراطی‌گری و خشونت در اروپا محدود کنند.


این زمان مناسبی است برای رهبران اروپایی که بدانند آنها با رژیمی روبه‌رو هستند که حقوق‌بشر و تعهدات قانونی بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.


اکنون زمان آن است که خواستار یک تحقیق کامل و محاکمه آنهایی شویم که مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.


زمان آن است که کاملاً از خواست مردم ایران برای زندگی در صلح، آزادی و دمکراسی در دولتی که به شرافت انسانی احترام می‌گذارد حمایت کنیم. بسیار متشکرم. دست زدن.


مطالب مرتبط


پائولو کازاکا: قاسم سلیمانی یک آدمکش بی‌رحم بود. هدف قرار گرفتن او باید خیلی زودتر از این انجام میشد


کنفرانس جهانی همزمان با اعلام حکم دادگاه آنتورپ

لطفا به اشتراک بگذارید: