کنفرانس آنلاین کمیته در جستجوی عدالت

کنفرانس آنلاین کمیته در جستجوی عدالت-۱۱اسفند۹۹

سخنرانیهای دکترآلخو ویدال کوادراس، جولیو ترتزی،


هرمان ترتش، پائولو کازاکا و استرون استیونسون


به‌دلیل تروریسم رژیم آخوندی در اروپا


باید روابط دیپلماتیک با این رژیم قطع و سفارتهایش بسته شود


رژیم ایران باید به‌خاطر اعمالش در شورای امنیت ملل‌متحد مورد حسابرسی قرار بگیرد


استرون استیونسون:


سراوان اکنون یکپارچه آتش است


چگونه وقتی این اتفاقات در ایران می‌افتد


جوزپ بورل در فکر جلسه تجاری و اقتصادی با رژیم ایران است؟


کنفرانس انلاین – کمیته د رجستجوی عدالت


کمیته در جستجوی عدالت که از حمایت ۴هزار پارلمانتر در آمریکا و اروپا برخوردار است .


با برگزاری یک کنفرانس آنلاین، ضمن محکوم کردن برگزاری جلسه تجاری با رژیم آخوندی، بر لزوم لغو این جلسه و مشروط کردن هر رابطه‌یی با این رژیم به توقف اعدامها و نقض بشر و جنایات ضد انسانی آن در سرکوب اعتراضات مردم ایران، تأکید کرد.


سخنرانان ضمن مخالفت با جلسه تجاری اروپا و رژیم آخوندی خواستار قطع روابط دیپلماتیک با این رژیم شدند.


استرون استیونسون


استیونسون که مدیریت این کنفرانس را برعهده داشت، گفت: سراوان اکنون یکپارچه آتش است. چگونه وقتی این اتفاقات در ایران می‌افتد .


جوزپ بورل در فکر جلسه تجاری و اقتصادی با رژیم ایران است. چرا به جای این جلسه، جلسه‌یی در مورد نقض حقوق‌بشر گسترده رژیم و افزایش اعدامها در ایران نمی‌گذارید؟


چرا جلسه‌یی در مورد جنگ‌افروزیهای تجاوزگرایانه این رژیم در سوریه و یمن و عراق و لبنان نمی گذارید؟ چرا در مورد قتل‌عام بیش از ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در ایران در سال۶۷ جلسه نمی گذارید که اکنون موضوع تحقیق گزارشگران ملل‌متحد است؟


چرا در مورد ۱۵۰۰ تظاهر کننده بی‌سلاح که توسط سپاه پاسداران یعنی گشتاپوی رژیم در قیام آبان ۹۸ در تمامی شهرهای ایران کشتار شدند مباحثه نمی کنید؟


دکتر آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته در جستجوی عدالت


دکتر آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته در جستجوی عدالت گفت: زبانی که ملاها می‌فهمند فقط زبان قاطعیت است. توافق اتمی با این رژیم باید کنار گذاشته شود،


تحریم‌ها علیه این رژیم باید افزایش پیدا کند. رژیم ایران باید در شورای امنیت ملل‌متحد به‌خاطر کارهایش مورد حسابرسی قرار بگیرد. و روابط دیپلماتیک با این رژیم باید قطع و سفارتهایش بسته شود


هرمان ترتش عضو کمیسیون خارجه پارلمان اروپا


هرمان ترتش عضو کمیسیون خارجه پارلمان اروپا گفت: این انزجار‌آور است که نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و امنیتی که ۲۷کشور دموکراتیک را نمایندگی می‌کند .


به رژیمی احترام بگذارد که حتی خون به زمین ریخته ۱۵۰۰ کشته شده قیام آبان ۹۸ را از کف خیابان‌ها پاک نمی‌کند».


من بسیار متعهدم که حرکتی در پارلمان اروپا علیه این سیاست در قبال رژیم ایران راه بیفتد. م


ن به همراه همکارم خانم آنا فوتیگا صدایمان را از پارلمان اروپا رو به جامعه بین‌المللی بلند خواهیم کرد و آنچه بورل دارد پیش می‌برد را متوقف خواهیم کرد.


جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا


جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا گفت: یک ماه بعد از صدور حکم دادگاه که دیپلمات رژیم را محکوم به ارتکاب به جرم تروریستی در خاک اروپا کرده، جوزپ بورل باید در مقابل حامی شماره ۱ تروریسم در جهان دست به اقداماتی بزند که متوقفش کند.


جهان همیشه از مماشات رنج برده. مماشات، نازیها را بهتر نکرد بلکه آنها را جری‌تر کرد.


ما با هم به‌عنوان شهروندان اروپا می‌جنگیم و تسلیم رژیم ایران نمی‌شویم. نباید جواد ظریف یعنی کسی را که مسئول توطئه تروریستی دو سال پیش بوده به جلسه اقتصادی دعوت کرد.


دیپلمات او طی چند سال۴۰۰بار به حیطه خارج از مأموریتش سفر کرده. برای چی؟ برای این‌که بمب و مواد منفجره ببرد و به این و آن تحویل بدهد.


پائولو کازاکا


پائولو کازاکا گفت: برگزاری جلساتی مانند جلسه تجاری اتحادیه اروپا با رژیم سرکوبگر و تروریست حاکم بر ایران، نقض ماده ۲۱معاهده تأسیس اتحادیه اروپاست.


زیرا پول مالیات‌دهندگان اروپا را خرج تبلیغ برای یک رژیم تروریستی می‌کند. ظریف جزو مسئولان توطئه ویلپنت بوده است


مطالب مرتبط


تلویزیون تاپ چنل آلبانی – کنفرانس آنلاین مقاومت ایران برای گرامیداشت سالگرد قیام آبان۹۸


کنفرانس آنلاین کمیته در جستجوی عدالت؛ سخنرانی‌های دکترآلخو ویدال کوادراس، جولیو ترتزی، هرمان ترتش، پائولو کازاکا و استرون استیونسون

لطفا به اشتراک بگذارید: