آسوشیتدپرس ـ پاپ فرانسیس آماده دیدار از عراق و ملاقات با آیت الله سیستانی می شود

آسوشیتدپرس ـ پاپ فرانسیس آماده دیدار از عراق و ملاقات با آیت الله سیستانی می شود - ۱۳اسفند۹۹


پاپ -این ملاقات در زیر سایه سنگین وضعیت ژئوپلیتیک، همراه با تهدیدهای دوگانه پاندمی ویروسی و تنشهای مداوم با شلیک موشک توسط عوامل رژیم ایران صورت می‌گیرد.

با این ملاقات، پاپ فرانسیس عملاً آیت‌الله سیستانی را به‌عنوان اصلی‌ترین طرف صحبت اسلام شیعه در مقابل رقیب وی، خامنه‌ای، به‌رسمیت می‌شناسد


با این ملاقات، پاپ فرانسیس عملاً آیت‌الله سیستانی را به‌عنوان اصلی‌ترین طرف صحبت اسلام شیعه در مقابل رقیب وی، علی خامنه‌ای، به‌رسمیت می‌شناسد.





عرب نیوز روز پنجشنبه ۱۴اسفند نوشت: «کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی عربستان، مصر، امارات متحده و بحرین راه‌های مقابله با دخالت‌های رژیم ایران در منطقه را بررسی کردند».


عرب نیوز نوشت: «کمیته وزاری خارجه ۴کشور عربی با شرکت احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب روز چهارشنبه ۱۳اسفند در قاهره بحران با رژیم ایران و راههای برخورد به دخالت‌های آن در امور داخلی کشورهای عربی و تقویت همکاری برای مقابله با فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران را مورد بررسی قرار دادند. و بر ضرورت همکاری با جامعه بین‌المللی برای متوقف ساختن برنامه اتمی رژیم ایران که صلح و امنیت جهانی را مورد تهدید قرار داده است تأکید کردند.

مطالب مرتبط


کرونا در جهان – دکتر فابریت سیو سوکورسی پزشک شخصی پاپ بر اثر کرونا درگذشت


پاپ فرانسیس آماده دیدار از عراق و ملاقات با آیت‌الله سیستانی می‌شود


لطفا به اشتراک بگذارید: