نشست شورای حکام؛ تلاش اروپا و آمریکا برای تصویب قطعنامه علیه رژیم ایران _ بیست دقیقه

نشست شورای حکام؛ تلاش اروپا و آمریکا برای تصویب قطعنامه علیه رژیم ایران ـ بیست دقیقه ـ ۱۳اسفند۹۹


نشست شورای حکام در حالی برگزار می‌شود که بلومبرگ گزارش داد آمریکا در حال جلب حمایت کشورهای دیگر برای تصویب یک قطعنامه پیشنهادی مبنی تشدید فشار بر رژیم ایران به دلیل افزایش فعالیت‌های هسته‌ای است.

تلاش برای تصویب قطعنامه علیه رژیم ایران در نشست شورای حکام


همزمان با برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ابراز نگرانی رافائل گروسی،‌ مدیرکل آژانس، درباره کاهش نظارت بازرسان در ایران، سه کشور اروپایی به همراه آمریکا برای تصویب قطعنامه ای علیه رژیم ایران تلاش می‌کنند.

 دینامیت خشم مردم موجودیت خامنه ای را تهدید می کند


"دینامیت خشم مردم" موجودیت رژیم خامنه‌ای را تهدید می‌کند

مهدی عقبایی عضو شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید پس از قیام آبان ۹۸، به دلیل افزایش فقر و سرکوب، وضعیت انفجاری مردم ایران مرزهای بسیاری را درنوردیده و شرایط آماده انفجارها جدیدی است و عمق و شدت آن بسیار بیشتر خواهد بود.

حمله موشکی به مواضع پاسداران در حومه دمشق


رامی عبدالرحمن سخنگوی دیدبان حقوق بشر سوریه: هواپیماهای اسرائیلی جنوب دمشق و به‌طور مشخص اطراف منطقه زینبیه که محل استقرار حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران ایران است را هدف قراردادند.

 سرعت در روند واکسیناسیون کرونا در اروپا


در حالی که شیوع ویروس کرونا در اروپا با گونه‌های جهش‌یافته ادامه دارد، شماری از رسانه‌ها خبر از تایید قریب‌الوقوع واکسن کووید-۱۹ جانسون‌اندجانسون از سوی موسسه داروی اتحادیه اروپا را می‌دهند. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ واکسن جانسون‌اندجانسون در یازدهم مارس موافقت آژانس دارو ی اتحادیه اروپا را دریافت خواهد کرد .

شعله ور شدن جنبش مردمی در الجزایر


تلویزیون الحره

در الجزیره پایتخت الجزایر و شمار دیگری از شهرهای این کشور تظاهرات از سر گرفته شد .

کاوشگر استقامت در سطح مریخ


به گزارش رویترز اولین کار مریخ نورد استقامت ناسا در مریخ ارسال اطلاعاتی است که با استفاده از آن تکنسین ها بتوانند بررسی کنند که آیا پس از این سفر هفت ماهه هیچگونه آسیب جدی به آن وارد شده است یا نه .

 مطالب مرتبط


قطع اینترنت در شهرهای سیستان و بلوچستان بعد از قیام قهرمانان بلوچ ـ بیست دقیقه

خیزش قهرمانان بلوچستان علیه ظلم و سرکوب رژیم به روایت تلویزیون اورینت ـ بیست دقیقه

«امروز توپ در زمین ماست و باید انتخاب کنیم»
لطفا به اشتراک بگذارید: