نگاهی به وضعیت اقتصادی و نرخ تورم در ایران ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ نگاهی به وضعیت اقتصادی و نرخ تورم در ایران ـ قسمت اول ـ ۱۶اسفند۹۹


گفتگو با دکتر محمد حسین تسوجی از آمریکا


آخوند حسن روحانی در جلسه هیات دولت مدعی شد: «چرخ سانتریفوژ می‌چرخد و چرخ اقتصاد می‌چرخد،نگاهی به وضعیت اقتصادی و نرخ تورم در ایران ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

این را ما عمل کردیم. هر روز عمل کردیم، امروز اقتصاد ما بهتر می‌چرخد... اقتصاد ما درون ‌زاست و

این کاملاً درست است» (خبرگزاری ایرنا ۱۳اسفند).

جدا از این‌که اظهارات وقیحانه روحانی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش خشمگین مردم مواجه شد و آنرا به سخره گرفتند، رسانه‌ها و کارشناسان حکومتی هم این حرفها را بر نتافتند و با حمله با این آخوند شیاد از خجالت وی درآمدند.

ادعای شیخ شیاد به‌مثابه پرده‌پوشی وضعیت مرگبار اقتصادی از جمله رکود درتولید، افزایش روزافزون بیکاری، افزایش سرسام‌آور نرخ تورم و گرانی کالاها به‌خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز سفره‌های مردم می‌باشد.

خلاصه این‌که ادعای این آخوند شیاد با وضعیت عینی مردم که در تنگنای تأمین حداقل‌های معیشت زندگی خود قرار دارند در تنافر کامل قرار دارد. ضمنا اگر طبق ادعای وی اقتصاد حاکمیت آخوندی درون‌زا است چه نیازی به التماس و درخواست برای رفع تحریم‌ها دارد، که مقامات حکومتی در هر نشست و برخاست با مقامات اروپایی آه‌وناله تحریمی راه می‌اندازند، و رسانه‌های حکومتی نیز به‌طور مستمر از تاثیر منفی تحریم‌ها در اقتصاد به بن‌بست رسیده خبر می‌دهند.

روزنامه حکومتی رسالت هم با عنوان «تازه‌ترین ادعای روحانی بررسی شد چیزی نمی‌چرخد احتمالاً سرگیجه دارید»، نوشت: «کافی است (روحانی) سری بین مردم بزند و از آنها درباره وضعیت جیبشان بپرسد آن‌وقت متوجه می‌شود آنچه در کف جامعه می‌گذرد با آنچه به اطلاع کاخ‌نشینان بالای شهر تهران می‌رسد، آسمان تا زمین فرق است»

تیک تاک ـ روحانی و اظهارات سراپا دروغ برای فرار از واکسیناسیون ـ قسمت دوم


گفتگو با احمد گل افشار



مطالب مرتبط


بیانیه نمایندگان کنگره آمریکا در حمایت از مقاومت و خواست مردم ایران ـ تیک تاک

چرخ اقتصاد نمی‌چرخد «احتمالاً سرگیجه دارید»
لطفا به اشتراک بگذارید: