ادعای آخوند روحانی مبنی بر محدودیت تولید واکسن کرونا در دنیا ـ گفتگوهای سیاسی

گفتگوهای سیاسی ـ ادعای آخوند روحانی مبنی بر محدودیت تولید واکسن کرونا در دنیا ـ ۱۷اسفند۹۹


گفتگوهای سیاسی ـ ادعای آخوند روحانی مبنی بر محدودیت تولید واکسن کرونا در دنیا ـ ۱۷اسفند۹۹

آخوند روحانی در جلسهٔ ستاد کرونای ۱۶اسفند تمام تبحرش در شیادی را به‌کار برد تا امکان تهیه واکسن و

واکسیناسیون را زیر علامت سؤال ببرد؛ این‌که: «تولید واکسن در دنیا محدودیت دارد. به اندازه مردم دنیا نمی‌توان واکسن تولید کرد. بگذریم که عدالت هم نیست و کشورهای پولدار زودتر می‌خرند!». روحانی یک گام در توجیه جنایت نفی واکسیناسیون فراتر گذاشت و افزود: «حتی اگر واکسن هم باشد تزریق آن محدود است. مگر می‌شود همه را واکسیناسیون کرد؟ ایمنی واکسن هم دائمی نیست!» و «تازه واکسن هم باشد باز ما با این مشکل سر و کار داریم!».

پدیدهٔ عجیب

ترهات روحانی دربارهٔ واکسن در شرایطی است که «بزرگترین کارزار واکسیناسیون تاریخ در سراسر جهان در حال انجام است و تاکنون ۲۲۵میلیون دوز واکسن تأیید شده علیه کووید۱۹ در ۱۰۰کشور مختلف تزریق شده است» (خبرگزاری حکومتی ایسنا-۸ اسفند).

در هیچ کجای جهان و در هیچ کشوری جز ایران آخوندزده نیست که مقاماتش علیه واکسن حرف بزنند و در راه به‌دست آوردن آن کارشکنی کنند، دستگاه تبلیغاتی‌شان را علیه آن بسیج کنند تا جایی که «شاهد نمایش عجیب صدا و سیما در ساخت برنامه‌های ضد واکسیناسیونهای جهانی از جمله فایزر و مدرنا هستیم!» (روزنامهٔ حکومتی آرمان-۱۳ اسفند).

در همهٔ کشورهای جهان بالاترین مقامات ابتدا خود جلوی دوربین‌ها ظاهر شده و با تزریق واکسنهای تأیید شده تلاش می‌کنند آنها را تشویق به تزریق واکسن کنند

اما در ایران خامنه‌ای و روحانی که از ترس ابتلا به کرونا، چندین ماه از قرنطینهٔ چند لایهٔ خود بیرون نمی‌آمدند و با کسی ملاقات نمی‌کردند، یکباره پس از تأیید واکسنهای فایزر و مادرنا، در ملاقاتهای حضوری پیاپی حاضر شدند؛ بنابراین تردیدی نیست

مطالب مرتبط


انعکاس خیزش مردم دلیر سیستان و بلوچستان در روزنامه‌های حکومتی ـ گفتگوهای سیاسی

سرانجام ضدیت بی‌سابقه با واکسن
لطفا به اشتراک بگذارید: