اشک تمساح خامنه‌ای برای معیشت مردم دردمند ایران ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ اشک تمساح خامنه‌ای برای معیشت مردم دردمند ایران ـ ۲۰اسفند۹۹


خامنه‌ای و سپاه پاسداران خود را دلسوز مردم ایران وانمود می کنند

خامنه‌ای روز جمعه ۱۵اسفند به‌بهانهٔ درختکاری در محوطهٔ کاخ خود در برابر دوربین تلویزیون ظاهر شد واشک تمساح خامنه‌ای برای معیشت مردم دردمند ایران ـ قضاوت با شما

ضمن روضه‌خوانی مسخره درباره «محسنات درختکاری» به‌برخی بحرانهای فراگیر کشور هم

اشاراتی کرد و کوشید آبی بر آتش خشم مردم بریزد.

خلیفهٔ ارتجاع از کرونا شروع کرد و کوشید حرفهای مفتضح پارسالش (در ۱۳اسفند ۹۸) که کرونا را مسألهٔ کوچکی جلوه داده بود، رفع و رجوع کند. او در این رابطه گفت: خطر از سال گذشته بیشتر است! امسال خطر را بهتر می‌شناسیم و می‌دانیم که خطر فراگیر شد در کشور متأسفانه، سال گذشته به‌این اندازه نبود». از دجالبازی خلیفهٔ ارتجاع دربارهٔ کرونا که کماکان تمام تلاش او و نظام پلیدش ماندگار کردن و گسترش آن در کشور است اگر بگذریم، اما از دجالبازی او درباره «معیشت مردم» و «گرانی زیاد» نمی‌توان گذشت.

خامنه‌ای این بار هم تلاش کرد ضمن آن‌که این بلای بزرگتر و مرگبارتر از کرونا را تا حد ممکن کوچک جلوه دهد، برای مردم اشک تمساح بریزد و با ترفند دجالگرانه معمول، خود را منتقد و اپوزیسیون وضع موجود بنمایاند. او گفت: «متأسفانه امروز وضع معیشت مردم خوب نیست! این غصه بزرگی است برای ما! گرانی‌ها زیاد است... میوه فراوان اما قیمتها بسیار بالا». او به‌اصطلاح به‌علت این گرانی هم اشاره کرد و با بیان این‌که «این قیمتها به‌جیب باغدار هم نمی‌رود» به «دلالها و واسطه‌ها» ی ظاهراً ناشناخته‌یی اشاره کرد که «این سود را می‌برند».

منظور از این اظهارات پیچیده در چند لایه فریب و دجالگری، پوشاندن واقعیت است. واقعیت دهشتناک فقر و فلاکت دامنگیر مردم ایران، کوچک جلوه دادن آن، پرده افکندن بر عوامل اصلی غارت که اساساً سپاه پاسداران و باندهای مافیایی حاکم است.

مطالب مرتبط


اشتباه محاسبه خامنه‌ای ـ قضاوت با شما

اشک تمساح قالیباف در مورد مشکلات مردم
لطفا به اشتراک بگذارید: