ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت پنجم

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰


قسمت پنجم


۴فروردین۱۴۰۰


وصل ارتباط مجاهدین در اشرف۳


با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پاریس و هزاران نقطه در آمریکا، کانادا و اروپا


پیامهای اعضای شورای ملی مقاومت


سخنرانیها و پیامهای نوروزی ۸۹ پارلمانتر و شخصیت سیاسی از ۲۱کشور جهان


آلبانی، آلمان، آمریکا، اسپانیا، استرالیا، اسلواکی، اسلوانی، ایتالیا،


انگلستان، بلژیک، پرتغال، جمهوری چک، رومانی، سوئد، فرانسه


فنلاند، کانادا، کلمبیا، لهستان، لیتوانی و نروژ



جولیو ترتزی وزیر خارجه ایتالیا (۲۰۱۳)


صمیمانه‌ترین تبریکاتم را نثار شما می‌کنم. یک تبریک قوی برای سال جدید. باشد تا سال جدید به‌خاطر تلاشهای جنبش مقاومت ایران، شورای ملی مقاومت تحت هدایت رئیس‌جمهور برگزیده مریم رجوی تبدیل به سال آزادی و سال دمکراسی در ایران شود.


سناتور رابرت توریسلی


من می‌دانم سخت‌ترین سال را پشت سر گذاشته‌ایم. با کرونا و سرکوب رژیم آخوندی. اما معنی اخص نوروز آغازی تازه است. بنابراین در پس همه فدارکاریها اکنون به سال جدید پیش رو می‌نگریم. به آرزوها و شجاعتهای تازه! و به خانم رجوی می‌نگریم که ما را از فراز و نشیب مبارزات بسیار به نقطه کنونی رسانده است. برای شما بهترینها را در سال جدید آرزو می‌کنم.


میهال کامینسکی نایب‌رئیس سنای لهستان


بهترینها را برای سال جدید ایرانی برای شما آرزو می‌کنم. اعتقاد دارم سال جدید برای مردم ایران، آینده‌ای جدید و روشن همراه با آزادی را به ارمغان می‌آورد.


راب میچل- نایب‌رئیس پارلمان استرالیا


مردم ایران به شجاعت خود و مبارزه مشروعشان برای دمکراسی و حقوق‌بشر ادامه می‌دهند. من از اعضای مقاومت ایران و از خانم رجوی و برنامه ۱۰ماده‌یی ایشان که هدفش تحقق آزادی، صلح و سعادت مردم ایران است قدردانی می‌کنم و برای همه سالی سرشار از خوشبختی را آرزو می‌کنم.



سناتور لوچو مالان – عضو کمیسیون خارجی سنای ایتالیا


سال نو خوبی و روزی نو برای آزادی و روشنایی آینده ایران و برای آینده تک‌تک شما آرزو دارم.


به همه ایرانیانی که به آزادی عشق می‌ورزند به‌خصوص در چنین روزی پیام می‌دهم. که پایدار باشید، ... نوروزتان مبارک.


سفیر رابرت جوزف - معاون پیشین وزیر امور خارجهٔ آمریکا


نمادهای نوروز همان نمادهای نبرد شما برای آزادی و عدالت است. با نوروز بهار و تولد دوباره طبیعت فرا می‌رسد. با پیروزی آرمان شما، ملت بزرگ ایران تولدی جدید می‌یابد، از تاریکی زمستان رها شده و در روشنایی خورشیدی زندگی خواهد کرد که برای مردم ایران صلح و خوشبختی به ارمغان می‌آورد. . اجازه دهید بخشی هر چند کوچک از این آرمان با شکوه باشم.



اینگرید بتانکور – کاندیدای ریاست‌جمهوری کلمبیا (۲۰۰۲)


من می‌دانم که شما موفق خواهید شد من می‌دانم که شما محصولات بسیاری برداشت خواهید کرد زیرا بذرهای زیادی از عشق و آگاهی و شهامت و مبارزه برای عدالت کاشته‌اید. شما، مریم، موفق خواهید شد. و من شما را در تهران با پرچم پیروزی خواهم دید.


لنگرلرد سینگ عضو مجلس اعیان انگلستان


من به جشن شما می‌پیوندم و آرزو می‌کنم به‌زودی بتوانید این جشن را در یک ایران آزاد و دموکراتیک برپا کنید. اعتراضات در سراسر کشور که با سرکوب وحشیانه رژیم روبه‌رو می‌شود به جهان نشان داده است که شما دیکتاتوری مذهبی را نفی کرده و خواستار یک ایران آزاد و دموکراتیک هستید. ما فریاد آزادیخواهی شما را در انگلستان می‌شنویم و خانم مریم رجوی که خواسته‌های دموکراتیک شما را نمایندگی می‌کند به‌رسمیت می‌شناسیم.


استیو مک کیب عضو پارلمان انگلستان


من برای همه ایرانیان و به‌ویژه برای رئیس‌جمهور برگزیدهٴ مقاومت خانم مریم رجوی و همه دوستانم در اشرف۳ نوروزی شاد را آرزو می‌کنم. سال گذشته با استمرار خشم و اعتراضات مردم ایران علیه اختناق و فساد رژیم برجسته می‌شود. من به مردم ایران اطمینان می‌دهم که ما در کنارشان ایستاده‌ایم



راسا یوکنه‌ویچینه – نمایندهٔ پارلمان اروپا، وزیر دفاع لیتوانی (۲۰۱۲)


نوروز مبارک. داستان پیروزی بهار زیبا بر زمستان سرد داستان نبرد و مقاومت شماست که آزادی و شادی را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد. تاریخ نشان داده است آنهایی که مقاومت می‌کنند، پیروز می‌شوند. مطمئنم که بهار آزادی به‌زودی ایران را فرا خواهد گرفت.


فرانس بوگوویچ – نمایندهٔ پارلمان اروپا، وزیر کشاورزی اسلوونی (۲۰۱۳)


همه ما از آرمان شما و حقوق‌بشر در ایران حمایت می‌کنیم. بهترین آرزوهایم را نثار ساکنان اشرف در آلبانی کنم، که تمام زندگی خود را وقف آزادی و دموکراسی در کشور خود کرده‌اند.


من مطمئن هستم که تلاشهای خستگی‌ناپذیر شما و خانم مریم رجوی موجب پیشرفت و بهبود همه ایرانیان خواهد شد که به‌دنبال تغییر دموکراتیک در کشورشان هستند.


رناتا پولورینی – نایب‌رئیس کمیسیون کار پارلمان ایتالیا


از فرصت سال جدید استفاده می‌کنم و تعهد خودم برای بودن در کنار شما در مبارزه‌تان را تازه می‌کنم. در خانم رجوی در مبارزه‌اش علیه بنیادگرایی اسلامی، همه ما را نمایندگی می‌کند، همه ما زنان بایستی خودمان را در کنار او قرار دهیم.



رومیو نیکوآرا – نماینده پارلمان رومانی


شروع سال جدید را نقطه شروع یک تغییر بنیادین در ایران می‌دانم. تغییری که با خانم رجوی و طرح ده ماده‌یی ایشان محقق می گردد و مردم ایران را به سمت دمکراسی و آزادی رهنمون خواهد شد.


شیخ داهو مسکین – دبیرکل شورای امامان فرانسه


مبارزه خانم رجوی برای مردم ایران ثمرهای نیکو خواهد داشت و برای مردم سراسر منطقه و کل جهان ثمربخش است.


امیدواریم هر چه زودتر روزی را ببینیم که ایران و ایرانیان بتوانند آزادانه سخن بگویند و آزادانه انتخاب کنند. و تفاوتی بین فارس، کرد، عرب و بلوچ و بین شیعه و سنی و دیگران نباشد. و این فقط با خانم رجوی امکان‌پذیر خواهد شد، انشاالله.


باب سرویا – نماینده پارلمان کانادا


سال نو ایرانی به ما خوش‌بینی، امید و فرصتهای جدید می‌دهد. از این فرصت استفاده کنم و درودهایم را به آنهایی می‌فرستم که به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا آزادی و دمکراسی در ایران برقرار شود.



کیمو ساسی، وزیر پیشین امور اروپایی – فنلاند


اما امیدوار هستیم سال نو با خود امید بهمراه داشته باشد. امید همگی ما تغییر رژیم در ایران و برقراری دمکراسی، احترام به حقوق‌بشر و آزادی بیان است. امید داریم که ایران آزادی خود را کسب کرده و مردم ایران تمامی ظرفیت‌های خود را برای شکوفایی و رفاه کشور به خدمت بگیرند.


پائولو کازاکا، از پرتغال


به همه ایرانیانی که برای بهار انسانیت در میهنشان مبارزه می‌کنند، به کانونهای شورشی، به همه زنان شجاع و کودکان شگفت‌انگیز این سرزمین و فراتر از همه، به آن بانوی نجیبی که مردم ایران شانس داشتن او را در رأس جنبش رهایی‌بخش خود دارند، یعنی مریم رجوی، خالصانه‌ترین آرزوهایم را برای یک نوروز شاد و آزادی سریع کشورشان ابراز می‌کنم.



لارش آرنه استکس‌انگ– سوئد


من نوروز را که یک سنت بزرگ با ریشه‌های بسیار قدیمی است را به شما شادباش می‌گویم. س من با پیام


خودم به تمامی شما دوستان ایرانیم در این روز بزرگ می‌خواهم بگویم، امیدوارم سال جدید برایتان همراه با خوشوقتی و بهروزی باشد.


میشل ترو - فرانسه


به‌مناسبت سال نو ایرانی، می‌خواستم با همه کسانی که در ایران و سرتاسر جهان دست به مقاومت‌زده و با دیکتاتوری رژیم آخوندی مبارزه می‌کنند، سخن بگویم. من نیرو و شجاعت اشرفیانی که بسیار رنج و شکنج تحمل کرده‌اند را تحسین می‌کنم. من به‌طور خاص به خانم رجوی و درود می‌فرستم که با ثبات قدم، روشن بینی و قاطعیت مبارزه برای آزادی و شرافت را به پیش برده است.


اسقف ژاک گایو - کشیش مترقی فرانسوی


خانم رئیس‌جمهور، دوستان اشرفی، خوشحالم که دوباره در کنار شما هستم. می‌دانم که راه شما طولانی و دشوار است اما راهی است که به‌پیروزی منجر خواهد شد.



مطالب مرتبط


ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰

سخنان نوروزی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ـ پاریس اور سوراواز

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت دوم

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت سوم

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت چهارم

ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ ـ قسمت پنجم

پیام تبریک نوروزی جمعی از زندانیان سیاسی زندان تهران بزرگ؛ خشم مردم آتشفشانی خواهد شد

مریم رجوی: تیک تاک تحویل سال، صدای پای قیام‌‌کنندگان برای سرنگونی استبداد مذهبی


لطفا به اشتراک بگذارید: